ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Vi tar alltid köttbullsmeny när vi är där

Kims mamma: Stort Grattis!!! Håller tummarna! Ja det är trist med jobbet men tror de förstår i slutändan. 
Kram till er alla här inne!
Igår fick båda mina barn svininfluensavaccinationen.....själv har jag funderat på om jag ska ha den & det lutar mycket åt det hållet faktiskt. 
Nä nu ska jag snart köra dottern till skolan & sen ska jag iväg & jobba ett par timmar.
ha en bra dag alla!!!

Hejsan Hej   .
 .
Först säger jag : Välkomna hit ni som är nya   .
 .
Trollet Ludenben: Usch så tråkigt med din pappa. Hoppas han blir frisk snabbt så det kan bli lugn hemma hos er igen. Massa kramar!!
Sol1: Usch vilken sits   . Hoppas att det löser sig till det bästa!!
 . Hoppas att det löser sig till det bästa!!
Massa kramar!!
Skickar även kramar till er andra som behöver & vill ha   .
 .

. Du är en riktig pärla
 . Du är en riktig pärla   .
 .  

......men har en massa kramar att ge dig som kanske kan ge dig lite styrka som du förlorat
 ......men har en massa kramar att ge dig som kanske kan ge dig lite styrka som du förlorat   .
 . .
 .

Glömde ju   .......skickar ett gäng med kramar till alla er andra oxå som har tuffa & jobbiga mornar!!!
 .......skickar ett gäng med kramar till alla er andra oxå som har tuffa & jobbiga mornar!!!

Trollet Ludenben skrev 2009-11-12 18:46:15 följande:
 . När man har jobbiga mornar så behöver man lite extra energi
 . När man har jobbiga mornar så behöver man lite extra energi   

Trollet Ludenben skrev 2009-11-12 21:07:27 följande:
 .
 . ...det är läskigt när de går i sömnen....händer att min oxå gör det...han kommer liksom upp & går omkring & hans blick är alldeles tom *ryser*.
 ...det är läskigt när de går i sömnen....händer att min oxå gör det...han kommer liksom upp & går omkring & hans blick är alldeles tom *ryser*.

Trollet Ludenben skrev 2009-11-12 21:48:03 följande:

.
 .