ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Hjälp!!!
Jag måste ställa en fråga.
V började ju med concerta i lördags och helgen var super bra.
I måndags var det som vanligt fast han hade lite lättare för att koncentrera sig och slog inte ngn.
I tisdags fick jag komma till skolan då hade han rivit ett helt klassrum. Efter en motgång sen började han stor lipa och så fick jag vara kvar i ca 2tim.
sen har jag märkt att på eftermiddagen får man verkligen tassa på tå mkt mer än innan.
Igår eftermiddag fick han ett sånt utbrott att han höll på att ta sönder hela sitt rum. tillslut fick jag sitta och hålla honom och det var länge sen.
Sen igår kväll vägrade han gå och lägga sig och jag sa till han att han fick lägga sig i sin säng och läsa, sen ignorerade jag honom som man lärt sig på kometutb.
men sen gick jag ner för en av tjejerna ropade då kom han från tvättstugan och jag hörde honom flämta jag vänder mig om och då står han med ett svart band runt halsen och drar åt. Jag blir stum får panik släpper allt och tar bort det leder honom upp till våran soffa och så sitter vi där och gråter ikapp. Han kan inte förklara hur, vad han känner. Sen till slut somnar han i mitt knä. Så här illa har det aldrig varit innan.
Ngn som vet om det beror på concertan? går det över?
Kram