• Dithaa

Vill lära känna mammor i stockholms området.

Hej!
    Satt och tänkte lite och kom på att jag inte har några vänner med barn......Tråkigt ju! Så jag vill lära känna några härliga morsor i Stockholms området gärna i norr ort då jag och familjen bor i Danderyd men självklart alla andra oxå. Nån som är intresserad???!!! Alltid kul att ha någon att snacka med om mamma prylar... =) Mina nuvarande vänner tittar bara frågande på mig när jag kommer med mina ideer om sova hela natten metoden,blöjmärken och smakpotioner....hahahahaha
    Hör av er om ni vill rulla barnvagn någongång eller ta en fika eller bara snacka lite skit på msn...
    Kram på er alla!!!

• Svar på tråden Vill lära känna mammor i stockholms området.
  • anirac1

Hej hej
    Här är en som får i dec. Är 36 å bor på ekerö. Iofs inte norr men har bil ;)

• Dithaa

Hej va kul! Är det ditt första barn?

• anirac1
    Dithaa skrev 2009-10-09 18:06:39 följande:
    Hej va kul! Är det ditt första barn?
    Ja det är den 1:a
  • Mini2009

Hej!
    Jag bor på Älgö (saltsjöbaden) en ska flytta täby i februari. Skulle gärna rulla lite barnvagn och fika =)
    Har en dotter som är 6 månader

• thebaby

Hej, jag är hemma med mina två små, dotter på 19 mån och son på 4 mån, känner inte heller många med barn... bor försig i årsta, så är en liten bit bort. Men har inga direkta problem att åka, eller träffas halv väg eller ... ja men skulle gärna gå till parken leka och snacka lite skit!

• Mini2009

Om du kan ta dig in till söder så skulle man ju kunna träffas och gå till någon park där...

• thebaby
    Mini2009 skrev 2009-10-29 11:24:39 följande:
    Om du kan ta dig in till söder så skulle man ju kunna träffas och gå till någon park där...
    absolut, bor 5-10 min från söder, så verkligen inga problem. Skoj, någon dag nästa vecka kanske??
  • Mini2009

Jag kan alla dagar utan måndag och tisdag. Vilken dag skulle passa dig bäst? Skoj ju!

• isis79

Hej tjejer...
    Här är en till som inte har så många vänner med barn... Träffade några mammor från Stockholm innan men dom flesta har börjat jobba så nu är vi ensamma igen. Jag har jag en dotter på 13 månader.. Vi bor i Solberga/Älvsjö men kan ta oss norr ut..

• Hermie

Jag är snart hemma. Jobbar tre veckor till, sen hemma med två stycken.
    Bor i Farsta.

Svar på tråden Vill lära känna mammor i stockholms området.