• LHUF

går det att köpa snoddar till galonbyxor som skall vara under skorna löst?

Finns det lösa snoddar att köpa till galonbyxor/överdragsbyxor?  

har ett par överdragsbyxor till dottern men snoddarna som skall vara under skorna är jättedåliga på dessa, inte gummi i hela utan bara liten del, så det sitter inte kvar.
    Så min fråga är om det finns sådana lösa att köpa och sätta fast. Dessa har suttit fast med knappar så det skall ju helst vara hål i snodden.
    Tilde 080319
  • Svar på tråden går det att köpa snoddar till galonbyxor som skall vara under skorna löst?
  • Dr Mupp

Finns resårband med hål för knappar, sånna kör vi med när fotbanden är går sönder.

• LHUF

ah det är precis sådana jag vill ha, vart har du hittat sådana?  sy affär eller vart?

Tilde 080319
  • thessires

Vet att polarn o pyret har.

• Dr Mupp
    LHUF skrev 2009-10-10 10:33:11 följande:
    ah det är precis sådana jag vill ha, vart har du hittat sådana?  sy affär eller vart?
    Ja i syaffärer finns det
  • LHUF

då skall jag kolla runt och se om jag hittar.

Tack för svar.
    Tilde 080319
  • LHUF
    thessires skrev 2009-10-10 10:34:34 följande:
    Vet att polarn o pyret har.
    var inne där idag och dom hade men dom sålde dom inte. Men jag fick ett par ändå. trots att jag inte köpt byxorna på pop.. supersnällt av dom.
    Tilde 080319
  • vittra

Finns på helt vanliga tygaffärer eller tom vanliga livsmedelsvaruhus med lite större utbud av allt möjligt (typ coop eller citygross beroende på vad ni har hos er).

Väldigt billigt på tygaffärer ska tilläggas... tänkte på det här med att köpa på PoP, lär nog vara rätt stor prisskillnad på ett sådant ställe

• LHUF

ja jag trodde hon skulle ta betalt för dom, men om man köper byxor där och snoddarna går sönder så får man nya i utbyte men jag hade ju inte ens pop byxor. Men men nu fick jag dom iaf

Tilde 080319
Svar på tråden går det att köpa snoddar till galonbyxor som skall vara under skorna löst?