• Wettex
    Äldre 10 Oct 21:06
    8216 visningar
    47 svar
    47
    8216

    Nya vänner i Sthlm

    Skulle tycka att det var jättekul att träffa nya vänner och utöka bekantskapskretsen lite.

    Ar nybliven singel, många av mina gamla vänner har fullt upp med familjelivet och till råga på allt så var många våra gemensamma vänner "hans". Inte undra på att jag skulle behöva träffa nya vänner

    Finns det några här som känner på samma vis? Som har lust att fika, promenera, dricka vin, shoppa, sporta... ja allt det där.

    Lite om mig... Jag är 31, barnfri, singel, glad och pigg, skrattar mycket och är nog allmänt trevlig tror jag. Har bott i Stockholm de senaste 10 åren men är egentligen från Norrland.

    Gillar att hitta på saker, gärna spontant, går gärna ut och tar ett glas vin men stannar lika gärna hemma och bakar.

    Känns lite skumt att "efterlysa" vänner på detta sätt men varför inte? Vore kul om vi kunde få ihop ett gäng som hade lust att hitta på något, prata strunt eller bara Skype:a lite.

    Kram

  • Svar på tråden Nya vänner i Sthlm
  • Äldre 8 Nov 10:46
    #31

    Vad det verkar nu så passar både fredag och lördag bra för min del.

  • 2 barn mamma
    Äldre 9 Nov 20:17
    #32

    Jag vill helst att det bli på fredag.

  • Äldre 10 Nov 22:26
    #33

    Fredag passar nog bäst för mig också när jag tänker efter.

  • Timba
    Äldre 11 Nov 01:39
    #34

    När vill ni ses på fredag ?
    Jag har hela em fri så jag kan anpassa mig.

    Fler som vill ses på fredag ???? Skriver en lista.
    Jisse
    2 barn mamma
    tip

  • Äldre 11 Nov 20:04
    #35

    Jag kan nog inte komma från jobbet förren vid 18-tiden...så för mig passar det att träffas 18-19 tiden.

  • 2 barn mamma
    Äldre 12 Nov 08:58
    #36

    Jag kan komma mellan 18:30-19:00.
    Det ska bli trevligt att träffas igen.
    Var ska vi ses någonstans?

  • Timba
    Äldre 12 Nov 14:33
    #37

    Ska vi ses på samma ställe som sist vid 1830 dvs utanför åhlens vid t banan?

    Så kan vi gå nånstans efter det, ni kan ju fundera på vart ni vill gå, jag vill gärna äta något iallafall lär ju vara hungrig då.

    Fler som vill haka på ???

  • 2 barn mamma
    Äldre 12 Nov 20:39
    #38

    Det blir bra att vi ses på samma ställe.

  • Timba
    Äldre 13 Nov 16:43
    #39

    OBS !!!!Hej tjejer
    jag har blivit akut magsjuk och kommer inte, hoppas ni ser det här, har inte era nummer så jag kan inte ringa. Ha det så kul. Kramar

  • Fröken­Lagom
    Äldre 8 Dec 16:07
    #40

    Hej!
    Hur går det för er? Träffas ni fortfarande? Finns det chans att haka på isåfall, eller finns det kanske fler som vill hitta på något i Stockholmsområdet?

  • Indill­ia
    Äldre 8 Dec 20:12
    #41

    Åh, den här tråden hade jag glömt. Ska försöka vara mer aktiv om det fortsätter hända något

  • Fröken­Lagom
    Äldre 9 Dec 11:27
    #42
    Indillia skrev 2009-12-08 20:12:56 följande:
    Åh, den här tråden hade jag glömt. Ska försöka vara mer aktiv om det fortsätter hända något
    Då hoppas jag att den blir lite mer aktiv nu isåfall :)
  • Indill­ia
    Äldre 9 Dec 21:30
    #43

    Jag upptäckte idag att jag har 700:- kvar på kontot så dyrare aktiviteter kan jag inte vara med på än. Men något blir det väl? Va?

  • Indill­ia
    Äldre 29 Dec 18:48
    #44

    Puffar...

  • daniel­b
    Äldre 14 Apr 14:23
    #45

    Hej söker några som är intresserade av att träffa nya människor i Sthlm. Kolla in på pjoff.se om det kan vara nått.

    Mvh
    Daniel

  • Fri 10 Feb 2023 17:18
    #46

    Halloj är det fortfarande liv i denna tråden eller hur gammal är den ? :)

  • Wed 8 Mar 2023 22:45
    #47

    Lever tråden ? Verkar vara trevliga glada människor här. Jag åker ganska ofta till sthlm. Jag lär känna gärna nya bekanter.
    Jag tränar en del och har de som intresse, är social och pratglad. Gillar inredning,. Läsning och matlagning. Träffa gärna ett trevligt gäng eller nya vänner. Eller kanske kärleken ! Man vet ju aldrig. 

    Vi hörs gott folk. 💐

Svar på tråden Nya vänner i Sthlm