Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Willhellmina skrev 2009-10-17 17:30:42 följande:
    Åhh så kul!! !   Bara det blir efter den 29 oktober (sitter i Thailand just nu)...... Jag kan ha nattgäster hos mig om det blir fullt hos Ronya!! Finns det någon som säkert vet att de ska åka och som jag kan få boka in min bak i baksätet???
    hej vännen

Kan oxå ha nattgäster om jag inte jobbar natt då, anar att sambon tycker det känns knepigt annars
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-10-17 23:34:00 följande:
    hej vännen Kan oxå ha nattgäster om jag inte jobbar natt då, anar att sambon tycker det känns knepigt annars
    bor utanför Helsingborg, ska kanske tilläggas..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

Jag hoppas kunna följa med om jag inte jobbar..

• jojoa75

pepper79 - Kävlinge
    Greksmurfen - Växjö
    karmasus - Malmö (oxie)
    Buttelina - Malmö (oxie )
    Tasha - Perstorp (Skåne)
    Morty - Vellinge (Skåne)
    Everlonn - Jämshög (Blekinge)
    jojoa75 - Påarp (Skåne)

hoppas hoppas hoppas

• jojoa75

åååh.. gråter nästan.. Kan inte denna gången heller..
    Jobbar fyra nätter på rad då.
    Börjar nästan ana en konspiration faktiskt! Molo kollar när jojoa jobbar som MEST, och tänker sen att DÅ.. DÅ håller vi salg!
    {#lang_emotions_cry}

• jojoa75
    Willhellmina skrev 2009-10-31 11:10:03 följande:
    Men jag shoppar åt dig! Fram med listan!! By the way.... vilken kattmat äter Molly?
    Pontus ( )äter torrfoder o våtmat (eller vad man nu säger) av vilken sort som helst, hon blir extra glad för mat i påsar, de är visst godare..

Var mest sugen på att få åka på salg, har inte några direkta önskemål (tror jag..)
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-31 11:07:58 följande:
    Kan du int epå något sätt byta två nätter till nästa vecka!?
    Tror tyvärr att det är omöjligt, ska börja på en 5v kurs på högskolan veckan därpå, så jag har inte så lätt att ta igen två nätter..
  • jojoa75
    LJ2 skrev 2009-10-31 11:35:44 följande:
    va det bara vårens svarta stjärnor som blev blekta snabbt? eller grön o blå med?funderar på om man vågar köpa nåt med det eller ska låta bli..har låtit bli hittills...
    Lucas t-shirt blå med vita stjärnor o rött kantband är helt ok
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!