• Helle

Molos Lagersalg Hösten 2009!

God kväll Så det är här ni hänger allihop

Måste bara fråga var Emmsan har tagit vägen? Har funderat på var hon är och nu så här i Molotider så kom jag och tänka på henne igen. Nån som vet?
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2009-10-29 22:27:05 följande:
    Den jäkla skithögen ska inte med till salgen!!!!!!!!! Hon spenderade måååånga tusenlappar på en resa TILL till tunisien bara några veckor efter hon kommit hem den fisen
    Nämen två gånger .. LYX. 
    Saknar henne här ju. {#lang_emotions_flower}
  • Helle
    Everlonn skrev 2009-10-31 09:13:32 följande:
    Min favoritväska är Gaia&Ko! Har en rosa swirl, såååå praktisk och fin
    Den har jag också. kanonbra
    God morgon
  • Helle

Hej hej!

Slänger in en fråga här då det inte är en endaste person här verkar det som Men min lagersalgskontakt har fått förhinder att åka. Finns det någon som skulle vilja kolla ett par saker åt mig ... please .. vi kan alltid lösa det med ett litet resebidrag kanske  
  • Helle
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 10:53:02 följande:
    kan ja göra=) bara inboxa listan=)
    Åh, vad snällt Då inboxar jag senare så du kan få pengar, lista etc. Vilken dag far du?
  • Helle

God kväll

Jag har ett snällt ombud som jag ska skicka lista till, men det står lite still i huvudet vad som fanns i våras. Vilka linnen fanns, d v s fanns det fler än de som går att se i BT? och någon som vet vilka kalsongmönster som fanns?
  • Helle
    Buttelina skrev 2009-11-01 21:37:15 följande:
    linnen: Regnbåge/multistars camoflage dinosar cubacars folkabilarna grönt med vita stars blått med vita stars blå/vit randig med röda kantband austronaut tuggummi svart med vita stars turkosa kantband Kalsonger blå/vit randiga camo regnbåge svatra med vita stars turkosa kantband svart/vit rutiga med gröna kantband blå med vita stars gröna med vita stars blå/svart randiga med turkosa kantband det var nog allt
    Man tackar Du är ju som en uppslagsbok
  • Helle

Har Molo alltid styckpris el har de som katvig typ ta 3 kalsonger för 100 el nåt?

• Helle
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 20:00:01 följande:
    hej hje.. nu e vi tillbaka....maxen hade ju fått både ipren å panodil tillsammans innan vi kom dit så han hade bara 38 å då vatt han ju relativt pigg... men han blev undersökt å så, de tror det är ngt magvirus ev.... vi ska fortsätta ge han panodil/ipren kombination så han inte har feber så han får i sig vätska å pimpla i han vätska med medicinspruta typ...(enda sättet som g¨år om han inte vill).... ska ta å sätta mej med han nu han e lite ledsen.. e mkt mammig just nu. tur e väll att han har min mamma som sin favorit å att hon ska passa han imorn.... käner mej lätttad att det inte ver ngt värre... men som sagt vi får hålla koll ¨var välkommen att ringa igen om vi blev oroliga för vätskebrist å så... råsa bubbblan: tack för omtanken .....hoppas ni får tag på läkare imorn till bubblis =(........
    Vad skönt att det inte var något värre med sonen. Hoppas han kryar på sig.
    Fick du mitt inbox (listan)?
  • Helle
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 20:32:09 följande:
    helle: jopp fick listan=) natti alla höres imorn..så fort ja gav max till maken blev han sååå ledsen...så ja e nog fast med han tills han somnat lilla plutten ... poff
    Bra Antar att det inte var så många oklarheter Ser fram emot att höra ifrån er imorgon. Ha så kul!
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2009-11-04 06:37:58 följande:
    Godmorgon, kikar in o retas lite Om 45min kör jag till Everlonn o sen är vi iväg ska bli SÅÅÅ skönt o slippa köra hela vägen denna gången! Har ju inte fått åka baksäte någon gång...är jag väldigt ovan vid eftersom sambon inte har något körkort så detta ser jag som LYX ÅHHHHH jag är alldeles pirrig, är mest nervös för att något ska förhindra smultron, hon har ju mina pengar
    God morgon Ha nu en jättebra dag! Shoppa lugnt Och rapportera sen
  • Helle
    THEA och Grodan skrev 2009-11-04 18:46:06 följande:
    Pratade precis med Butte, dom är kvar på salgen Snaaaart på väg hem
    Ooo kul, fick du någon mer rapport om bra/dåligt utbud?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-04 18:23:32 följande:
    Å just det... Kanske jag är husägare när jag åker mot Molo på Fredag åxå Nu e de bra nära!! Måste kanske hinna snabbt som tusan till Västerås och skriva kontrakt på Fredag, packa o handla får jag göra på Torsdag..
    Spännande, blir det det som ni tittat på innan? Då blir vi nästan grannar jue
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-04 19:04:50 följande:
    Ja håll tusen nu e ru gullig, fy så spännande!! Nä, tar det i morgon.. Ska hämta pengarna då så jag gör allt klart samtidigt Snart snart åker vi åxå, jädrans va jag e sugen nu alltså
    Jag bor i Örebro men om det är utanför Västerås så är det ju ganska nära
  • Helle

Lillronya och Trunken: Jättefina fynd Är mycket avis på stövlarna kan jag säga. Önskar jag hade vetat att det funnit så jag kunnat skickat bud med mitt bud.

Ingen som har lite utrymme kvar till på lördag? till att köpa ett par stövlar extra alltså
  • Helle
    trunken81 skrev 2009-11-04 22:16:13 följande:
    Den gröna klänningen såg jag inte många av, men det är ju möjligt att det finns mer i alla lådorna
    lillronya skrev 2009-11-04 22:15:16 följande:
    Stövlarna jag köpte var på andrasortering för 50 kr.

Var det något fel på dem? Skönhetsfel eller varför andrasortering?
    Ooo, ingen lördagsåkare som vill hjälpa?
  • Helle

Bubblan: ring Forex på centralen så vet du ju om de har så kan du växla innan ni åker. Kolla att det är öppet också eftersom ni åker så sent

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!