• Pildi

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Hej tjejer!

Jag brukar inte skriva i tråden men följer er ibland, när jag hinner. Jag skulle också vilja åka till Köpenhamn. Bor i Malmö, saknar körkort men ev. kan låna en bil om ngn vill köra..

• Pildi
    Pildi skrev 2009-10-30 08:31:31 följande:
    Hej tjejer!Jag brukar inte skriva i tråden men följer er ibland, när jag hinner. Jag skulle också vilja åka till Köpenhamn. Bor i Malmö, saknar körkort men ev. kan låna en bil om ngn vill köra..
    och jag vill åka på onsdag helst . Tänk om alla fina kläderna tar slut..he he
    Vet ngn om man kan låna ut ett bropass? Jag har en bekant som jag vet att har ett, skulle kunna fråga honom.
  • Pildi
    Buttelina skrev 2009-10-30 08:40:48 följande:
    om min svägerska inte kan så kan vi åka ihop igen i så fall får vi ta din bil, pepper kör och jag har navigator och bropass
    oki, hade varit jätteskönt! Jag tror faktiskt att jag åkte med dig och några andra trevliga tjejer i våras med... Jag ska i väg och handla men kommer igen på e.m och diskuterar! jag längtar verkligen efter onsdag!! Tänk alla de fina kläderna jippii och sedan är det rätt roligt att träffa andra MOLO tokiga mammor !!

Vad är skillnaden mellan brobizz och det andra??
  • Pildi
    Zvartaliljan skrev 2009-10-30 09:49:03 följande:
    det var väl mig du åkte med Galningen som alla danskar aktar sig för i trafiken
    Ja, preciss! stackars dig som inte kan åka! Grattis till bebisen i magen!!!
  • Pildi
    suris skrev 2009-10-30 15:58:17 följande:
    Det är ju bättre än inget. Vad kostar det över bron med bropass?
    Vaddå, bättre än inget??
  • Pildi

Hallo!!!!

Jag vill åka på onsdag med!! Skulle jag inte kunna åka i Greksmurfens bil??? Snälla.Jag kan möta butte i Malmö

• Pildi
    Buttelina skrev 2009-11-02 18:07:20 följande:
    joo men det är klart för min del!!! det var det jag skrev om innan idag!!pejo ville ju också med..är det ok för dig greksmurfen???
    Det hade varit jätte snällt! Slipper jag ta min dotter med mig. Hon skulle följa med som stöd (hon är 19 år) men ack vad hon skulle gnälla...
  • Pildi
    Greksmurfen skrev 2009-11-02 18:12:20 följande:
    ok....., var ingen mer härifrån juh =(.... lite synd kostar en del...men men inte mkt å göa åt....men ni kan ta platserna i bilen=)
    Tack! Snällt, givetvis betalar jag min del.
  • Pildi
    Buttelina skrev 2009-11-02 18:13:53 följande:
    i så fall ses vi 10.50 på svågertorp på onsdag
    Var i Svågertorp???
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!