Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Om det blir någon och någon vill åka från SThlm så hojta till. Jag är sugen på att åka igen om det inte sammanfaller med min jobbhelg.

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-10-11 22:39:35 följande:
    Jag hoppas verkligen salgen blir av och att det kommer på en dag när kan åka och hinner få ihop pengar! Vill handla massa småttingkläder jue!
    Ja, det finns ju otroligt mycket fina gamla godingar i småstorlekar
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2009-10-12 20:10:24 följande:
    Jag kan köra från malmö om nån har bil, tror det blir nattbussen denna gång... om jag inte åker åt varbergshållet...
    Eller nattåg till SThlm och sen bil
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 20:14:23 följande:
    haha vill du inte upprepa den "billiga" bilfärden du hade förra gången
    Det måste varit världens dyraste salg
  • Duntoffla

Jes sica skrev 2009-10-12 20:32:48 följande:

Ska du åka från sthlm?
    Ja, om jag ska åka så blir det eventuellt bil från Sthlm. Annars tåg men det blir dyrare
    Tjollabolla skrev 2009-10-12 20:42:17 följande:
    Det har jag inte hört, blev det så dyr resa sist?? Jag har bil, men vill INTE köra i Köpenhamn!! Eller över bron för då måste jag ju blunda
    Missade du att Farbror Blå "var med" på resan?
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2009-10-12 21:10:36 följande:
    va då???? Det fanns ju faktiskt några som hade MÅNGA mer kronor än jag att bränna
    Det är ju olika vad man lägger pengarna på
    stökmamma skrev 2009-10-12 21:12:15 följande:
    inte tåg, för dyrt.... är lite sugen på att åka "över" ullared i samma veva...
    Nattbuss då.

Aha, Ullared? Jag och sambon ska nog klämma in en liten tur neråt landet över en helg och då blir det nog Ge-kås och julklappshopping
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2009-10-12 21:43:34 följande:
    Funderar på Ge-kås i samma veva beroende på när salgen blir men kanske tar bussen ner dit om det kan bli en full bil fr sthlm... Bara man visste
    Ja, det är ju så jäkla trist att de inte kan gå ut med det i god tid. Det borde de själva tjäna på ju.
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2009-10-14 22:04:32 följande:
    Tror ni att det kan bli så sent som i dec?? Och jag som hoppades på nu snart.... Ja inte första helgen i nov men sen
    Hoppas på sista helgen i november så man hinner få ihop lite pengar och en lön till
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2009-10-17 15:34:58 följande:
    hej hej tjejer ...skulle vi ha en danska träff med??? skulle vara så skoj..=)....vi kan ju försöka ordna med de innan... ngn aspirant ?? kan ju vara bästa å ha ngn i skånetrakterna då vi får passera där=).. oj nu e det dax att st'nga ner datan... frame i sthlm nu =)
    Ja, det hade varit roligt. Förra gången åkte jag ju direkt ner på lördagens salg och sen hem men denna gång tänkte jag ev ta ledigt på fredagen om det blir ngn träff i Skåneland. Mycket roligare att hinna prata eftersom salgen mest är ett jäkla springande
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-10-18 19:45:04 följande:
    Alla är välkomna till huset i skogen denna gången med!! Bara så ni vet.
    Denna gång hoppas jag kunna komma på fredagen (om det nu är på lördag som ni ska dit förstås )
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!