Inlägg från: Emeli Johanna |Visa alla inlägg
  • Emeli Johanna

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Hej hej!
    Fick en uppdatering av min syster (som åker med smultron) att dom köar inomhus, skönt för annars hade dom blivit sjuka hela bunten Skulle man inte "pluppa" bebis inom någon vecka så hade jag iofs gärna stått ute och frusit i några timmar

• Emeli Johanna

Finns tydligen massor av fint! Regnbågestövlar för 50 dkk, som jag har letat efter dom och vilket pris sen Nu får dom gärna komma hem!!!

• Emeli Johanna

Smultrons bil har stannat för att äta på McD, så därifrån dröjer det nog med bilder.. Fick en snabb rapport av min syster så ni som ska shoppa minikläder kan nog se fram emot ett par guldkorn, hon hade hittat både kaninbody, lammbyxa och elgitarrsuit till min mini. däremot nästan ingenting till min son på 2,5 år (baby 92)

• Emeli Johanna
    solouniko skrev 2009-11-04 21:02:27 följande:
    Åh, HUR kan dom stanna och äta?! Det är ju i den bilen mina gobitar ligger i  Jalla Jalla!
    haha, ja det är min syster som shoppar åt dig och hon har ju nästan 40 mil hem nu Kan nog dröja med bilder
  • Emeli Johanna
    solouniko skrev 2009-11-04 21:10:57 följande:
    Åhhh hade hon hittat mycket skoj? Jo jag kan tänka mig att det tar sin tid, men jag lever på hoppet
    till mig hade hon mest hittat minikläder men hon hade handlat upp sina pengar som hon växlat och din lilla tjej har väl samma storlek som Stella? Isåfall har hon nog hittat en hel del
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!