• Tejja

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Men ååååå vad besviken jag blev nu....trodde att det var bestämt att det skulle bli en molosalg, men så var det bara en önske-tåd... Jaja. vi h¨ller tummarna!

• Tejja
    Duntoffla skrev 2009-10-11 21:00:40 följande:
    Om det blir någon och någon vill åka från SThlm så hojta till. Jag är sugen på att åka igen om det inte sammanfaller med min jobbhelg.
    Jag är ju på! Vore dessutom roligt att göra det till en lite längre tripp, så man får ut ännu mer av det!
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 13:36:25 följande:
    Hörni..Om det nu blir..N Ä R tror ni då att det blir?
    När jag kollat runt på danska sidor, så tror många att det är sista veckan i november som är aktuellt!
  • Tejja

Hello!

Nu äntligen är jag inne på internet igen!
    Jag hänger inte riktigt med på svängarna för resa från Sthlm. Vilka är det som är intresserade och vilka är hindrena?
    Att Tofflan jobbar fredag kväll och börjar söndag 13 har jag koll på- men annars då?
    Rååsa Bubblan och Mammastök är det som oxå tänkte åka från Stlm va? (Fast mammastök kommer längre uppifrån va? {#lang_emotions_undecided} *förvirrad*
    Jag skulle kunna vara borta fredag-söndag och tycker att det hade varit kul att passa på göra en liten minisemester av det hela. Men det funkar ju helt klart inte för Duntoffla denna helg.
    Nu har jag sett att alternativ som bil, buss och tåg kommit upp i tråden. Jag ska läsa ikapp lite och se om jag blir klokare.
  • Tejja
    Busbellan skrev 2009-10-30 08:23:46 följande:
    Ja, jag försökte också läsa ikapp, men fattar ingenting, tror inte nån kommit fram till nåt
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 08:20:33 följande:
    Det blir du nog inte Jag satt här igårkväll och fattade ungefär... N O L L 
    *ASG* Jag förstår vad ni menar!
    Jag satt och försökte hänga med från min Iphone igår, men jag trodde hela tiden att jag missade någon sida, för jag hängde lixom inte med. Sedan kom Dunis sms med jämna mellanrum och la till info. Jag tror att de oxå snackade via msn, så det kanske förklarade virrvarret! 
  • Tejja
    Zvartaliljan skrev 2009-10-30 08:57:39 följande:
    haha förvirringen är total verkar det som Jag erbjuder iaf sovplats för de som vill i Karlskrona, sen kan vi kanske fylla en bil ner till salgen. Fyller vi en bil blir kostnaden t/r karlskrona inkl.brobizz ca.200kr/person. Resan från stockholm-karlskrona t/r kostar 680kr med buss ner fredag och hem söndag. Så total kostnad för er från sthlm för resan blir alltså ca.880kr Sammanfattning av gårdagens förvirrade virrvarr av inlägg mellan mig och stökis
    Tack! När går bussen till resp från karlskrona, när är den framme? Hur långt är det från Karlskrona till Köpenhamn? Många följdfrågor blev det!
  • Tejja
    FL Lisa skrev 2009-10-30 09:58:47 följande:
    åh vad härligt det låter med salg...man blir ju helt salgsjuk av att läsa i den här tråden. Nästan så att jag har lust att ta flyget till stockholm på fredag och försöka ta mig till salgen jag också
    Låter som en bra plan tycker jag!
  • Tejja

Rååsa Bubblan- Hur har du funderat? Blir det tåg på fredag kväll för din del oxå?

Och hem direkt efter?
  • Tejja
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-30 11:15:27 följande:
    Det blir jag som bokar så får ni föra över till mig för er biljett, ska jag boka till dig åxå?
    Hej
    Sorry att jag försvann, det var lite fönstertejp som behövdes sättas upp pronto!
    Boka till mig med!
    Kan du lägga ut så länge?
    Jag har glömt min dosa i Sthlm (är i Dalarna nu)- men jag kan ringa syrran och be henne sätta över pengar om du behöver dem ASAP.
  • Tejja
    stökmamma skrev 2009-10-30 14:28:04 följande:
    STOCKHOLM???? Har ni bokat tåget?
    Japp, tåget är bokat, för mig, Dunis och Rååsa Bubblan.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!