Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Skulle någon EVENTUELLT ha bilplats från sthlm-trakten OM jag kan följa med!??

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat
    Buttelina skrev 2009-10-14 23:27:44 följande:
    jag meeed
    Håller oxå med
  • Smileycat

SKriver i denna tråd, så ni hinner se det tjejer

Vet ngn om OTT ska ha utförsäljning nu snart oxå?
    Förut har de haft det nästan precis när Molo har sin utförsäljning, förra året var det runt 4-5nov de hade det oxå

Och jag.. Ja, jag lär ju inte få ngn Molo lagersalg i år heller men gubben lovade att jag fick ta mig till stan istället om det blev så
    Och en MOLO lagersalg nästa år, på våren om jag kan (ska OPas i våras) eller "bevare mig) om ett år då..

• Smileycat

Bläää.. Maialde Onetwoten och frågade ifall de skulle ha utförsäljning, och då visste de inte alls hur det skulle bli i höst..
    Han skrev att Molo nu gjorde en SISTA lagersalg och att i framtiden så skulle detta bli väldigt sällsynt..
    Jag som inte åkt på Molos lagersalg alls ju!!

• Smileycat
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 19:40:52 följande:
    VAAAAA! Det vet i tusan om jag tror på!!!
    Nää, jag hoppas inte det heller..
    Han lät verkligen typ sådär att "stöd våra återförsäljare istället.." så jag får hoppas det var ngt sådant han ville uppnå.. +-
  • Smileycat
    Tasha78 skrev 2009-11-04 19:41:37 följande:
    så kan dom inte göra vad ska dom göra med alla kläderna då
    Nää, det undrar jag oxå..!!
    Han mail gick ut på att, stöd våra återförsäljare istället.. Ehh, jaa det gööör jag men.. hallå!!

Får man lägga ut mailkonversationer?
  • Smileycat
    Harley skrev 2009-11-04 21:24:03 följande:
    I väntan på bilder kan jag släppa en liten hemlis...Efter 2,5 års försök så ska Cayenne äntligen få ett syskon om allt går som det ska
    Åhhh GRATTIS vad kul!!
  • Smileycat
    Kikar in lite mellan Greys
    Tur man har en laptop som man kan ha i knät medans.. Hehe..

Här är iaf mailkonversationen mellan mig och "en viss argentur?"

Mitt mail:
    Hej!
    Jag undrar bara omni har några planer på en "lager utförsäljning" i Stockholm snart?
    Förra året hade ni det omkring den fjärde november, och samma helg som Molos egna stora lagersalg var i Danmark.
    Och nu ska de ha det nu den 4-8 nov..
    Så därför undrar jag bara om ni har några tankar på gång om det? Eller om jag missat det?
    Mvh// Tina

Deras svar:
    Hej Tina
    Vi hänvisar till att vi säljer våra kläder genom återförsäljare runt om i landet. Hoppas att du hittar det du söker.
    Tack för att du stödjer den utvecklingen där de små butikerna har en möjlighet att överleva i konkurrensen mot alla kedjor.
    Ibland gör vi utförsäljningar och då skickar vi ut info några dagar innan det är dags.
    Det bestämmer vi aldrig i förväg så jag vet helt ärligt inte hur vi kommer att göra i höst.
    Molo i Danmark gör nu en sista utförsäljning av gamla varor.
    I framtiden kommer detta att bli mycket sällsynt.
    Tack för att du stödjer våra återförsäljare och ett levande city
    Mvh *****

???? Har iaf skickat svar nu, men det var detta jag fick
  • Smileycat
    Harley skrev 2009-11-04 21:33:57 följande:
    Jag blir alldeles tårögd av alla grattis... Snacka om att vara känslig

Hur "långt" gånget är du? Om du inte blir flyttad på UL när blir det syskon?
  • Smileycat
    ChokladMoshin skrev 2009-11-04 21:37:49 följande:
    Tror du inte dom skriver så för att folk inte ska förlita sig på att det blir salg, att dom vill att så många som möjligt handlar allt till fullpiris?
    Jo, det är verkligen det jag hoppas.. För vad gör dom med alla "gamla kläder" som blir typ nästa år annars lixom??
    PartyMolly skrev 2009-11-04 21:37:55 följande:
    åååååå det har kommit hem folk....Smileycat: ska man tolka mailet som att detta är sista chansen till molo salg???!!!!
    Jag har faktiskt ingen aning.. Hoppas verkligen det blir mer, för annars blir det aldrig någonsin Molos lagersalg för mig! Jag har ju inte varit på ngn ÄNNU, sambon hoppades att jag skulle kunna åka nästa år utan "dåligt samvete"..
    Harley skrev 2009-11-04 21:39:20 följande:
    Är i vecka 10.
    Vad kul!!
    Då blir det i slutet på juli antagligen då? Sommarbebis, vad gulligt!!
  • Smileycat
    Tejja skrev 2009-11-04 21:40:33 följande:
    Grey's ja...hoppas verkligen att de sköter det snyggt efter reklampausen och inte spelar på en mammas känslor. Då finns det risk för att stoooora näsduken behöver tas fram!
    Jaa, jag har börjat tycka det är jobbigt o se det ibland nu
    vet inte, förra året gick det mkt "Lättare"..
  • Smileycat
    Harley skrev 2009-11-04 21:47:54 följande:
    10 juni har jag bf
    Hahaa.. Vet inte hur jag räknade.. {#lang_emotions_dreamer}
  • Smileycat
    ChokladMoshin skrev 2009-11-04 21:43:16 följande:
    Tror inte dom kan sluta med salg, alldeles för många galna svenskor som lägger hundratusentals kronor där.
    Preeciiis
    Hoppas verkligen inte det där stämmer lixom.. Visst det kanske inte blir av så "ofta" som det har blivit men det måste ju ske ngn gång tycke rman, vad ska de annars göra med de "gamla kläderna" de kommer få till slut även om allt typ tar slut nu..?
  • Smileycat
    Tejja skrev 2009-11-04 21:56:27 följande:
    Nä, det har varit jobbigt lääääänge för mig!
    Ja, inte var det lättare program då, myyycket känslor då med, men på ngt sätt gick det lättare för mig o se det då..
  • Smileycat
    Tejja skrev 2009-11-04 22:05:39 följande:
    Det där kom med barnen, jag har ju haft barn i 9 år. Innan barnen var det helt annorlunda. Jag blev mycket blödigare när jag blev mamma.
    Ja det är det jag tycker är så konstigt.. Har ju barn som är äldre än så oxå
    men mkt kanske beror på min mamma istället..
  • Smileycat
    lillronya skrev 2009-11-04 22:08:09 följande:
    Tack! TAck!Jag tyckte det var helt ok utbud och jag är jättenöjd! TAck!Ja jag tror att priserna var samma, vad jag kan minnas.
    Fiiiiiina kläder *inte minsta avis*
    Hand-i-hand klänningen måste vara sånt man bara hittar på salg, typ som älgklänningen?
    Såå fint alltihopa!!
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!