• Moonis

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Såg ni några cups heldräkter eller gitarr dräkten Vill ha!!

• Moonis
    trunken81 skrev 2009-11-04 22:32:10 följande:
    ja det tror jag att jag såg en del...iaf mycket gitarrer och mycket i dom mindre storlekarna
    Åå, behöver en 92:a till tjejen. Kanske någon vänlig själ kan pillra med sig en på lördag. Inboxa gärna om någon kan
  • Moonis

Såg kopparsuiten i BT, så fin

Smultronhjärta: Men vilket print är det under den, ser nästan ut som godis men antar att det är blommor{#lang_emotions_dreamer} Den va jätte fin, inte sett innan

• Moonis
    Buttelina skrev 2009-11-05 11:06:03 följande:
    koppsuiten fanns det MASSOR av i strl 92. massor
    Låter super, får se bara om någon känner sig manad att plocka en sån åt mig{#lang_emotions_dreamer}
  • Moonis
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 11:13:08 följande:
    Jaa den var jättefin den suiten-även en av väpnarluvorna är i det printet även om den knappt syns Nu när jag har hunnit smälta allt lite så inser jag att det nog var den jobbigaste salgen jag har varit på, det var sååå trångt eftersom Molo ville vara snälla och släppa in alla på en gång Surar fortfarande för att jag tappade min egna halsduk men är ändå glad att handväskan följde med hem... Alla andra gånger har det funnits mer plats för oss svenskor att sitta ihop men nu var det så trångt och så mycket folk att vi knappt såg varandra ju
    Nu såg jag den också på hörnan, jätte fint print
  • Moonis
    Buttelina skrev 2009-11-05 13:05:17 följande:
    vinter? 400dkk skal 300kr/st och två för 500
    Tack! Sonen vill inte ha sin fina Katvigjacka mer så nu får man spna efter annat som kan duga åt honom
  • Moonis
    LillaÄrtan skrev 2009-11-05 18:46:52 följande:
    Iiiiingen som har lust att shoppa ett plagg åt mig på salgen i helgen?
    Undrar med lite bedjande{#lang_emotions_money_mouth}
  • Moonis
    Buttelina skrev 2009-11-05 18:55:11 följande:
    jag har tyvärr redan växlat tjejer iiinte många kronor jag har med mig
    Ingen fara, vet att man är lite sent ute
  • Moonis
    Lalalong skrev 2009-11-05 18:55:41 följande:
    Ser att många frågar om att handla, och jag skulle så gärna vilja handla åt er allihopa för om jag suttit på andra sidan hade jag sååå gärna velat att någon kunde ställa upp och handla åt mig. Men jag känner tyvärr att jag inte reder ut det. Det är min första salg och jag vet knappt hur jag ska få ihop allt på egen hand, med att hitta rätt hyllor och räkna pengar o.s.v. Så jag kan tyvärr inte ställa upp Smultronhjärta Jag kan fixa det! Jag har bokat 5000 sek i danska. Men visst borde man kunna växla lite mer än det om man vill? I så fall kan jag visst fixa 125 dkk till dig i morgon.
    Vill absolut inte att någon ska känna sig tvingad så för min del är det ingen fara. Är mest om det är någon som har lust, inte växlat osv.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!