Inlägg från: PartyMolly |Visa alla inlägg
  • PartyMolly

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Salg salg salg!!!!  Min första å jag *läängtar*..... {#lang_emotions_tongue_out}

Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    Buttelina skrev 2009-10-27 22:21:13 följande:
    åhh är du salgoskuld??  KUL
    yes helt ren och ofördärvad.. hahah.... {#lang_emotions_smile}...
    blir till att länsa sparkontot {#lang_emotions_smile}
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    Buttelina skrev 2009-10-27 22:25:46 följande:
    jaa verkligen bättre än sex
    *ASG*
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    Buttelina skrev 2009-10-27 22:38:50 följande:
    jodå han kan sin sak men molo är ändå molo  min gubbe gillar med salg för innan dom får han en jäkla massa sex
    *ASG*  sorry men det var lite kul.....
    min sambo har så dåligt samvete för att han jobbar borta alltid så han säger inte så mycket när jag shoppar loss.. å Salg e ju billigare än "vanlig shopping så vad ska han klaga på hahah
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    LJ2 skrev 2009-10-27 22:34:21 följande:
    men du kommer va fast sen.. efter första gången vill man bara ha mer o mer... en sjunde himlen!!! o ta med lite extra pengar än vad du först tänkt.. skitjobbigt o välja!!! man ångrar sig sen bara.. bättre o ta ett extra plagg
    mmm... blir till att växla lite .. kanske ska ringa forex å be dem ta hem extra danskar för nu lär de sälja danska pengar som aldrig förr haha..

För det är väl chash som gäller...!!??
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    LJ2 skrev 2009-10-27 22:47:04 följande:
    japp.. känns skumt o gå med massa pengar på sig bara.. jag växlade "bara" 5000 sek förra gången.. vet de som hade med sig massa mer i tråden!!! jag tyckte det va skitläskigt.. hua..haha.. väskan riktigt dragen om en, o dragkedja o stenkoll på den
    skulle ju vara liite trist om pengarna var borta när man ska betala... {#lang_emotions_yell}
    får  kanske ta å skaffa sig en "magväska som man kan gömma under tröjan eller en såndar turistväska som man hänger om halsen  {#lang_emotions_wink}

Nu är det sovdax innan Zelda vaknar å ska ha välling eller busa eller nått som hon får för sig... Å så får man drömma lite om salgen å hoppas datumen dyker upp snart...
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly

åååååhhhhh.... min sambos morfar har gått  å dött... å begravningen ska vara den 6 november... grrrrrrrrrrrrrr..................... {#lang_emotions_yell}

Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly
    Duntoffla skrev 2009-10-28 09:55:19 följande:
    Stackars din sambo
    mmmm.. han är inte jätteglad.... men jag vet inte hur bra deras relation var.. har aldrig träffat hans morfar han satt på hem redan innan vi träffades.. Men alltid trååkigt när folk dör..  Ska pussa på min sambo när han kommer hem i helgen hihi..
    Älskade Zelda 090214
  • PartyMolly

Inga datum ännu.......???!!!{#lang_emotions_undecided}

• PartyMolly

Inga datum ännu..... å jag som måste fixa barnvakt... ser krisit ut nästa vecka...{#lang_emotions_cry}

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!