Molos Lagersalg Hösten 2009!
hur tar man sig från stockholm till salgen med tåg?
hur tar man sig från stockholm till salgen med tåg?
Någon som vet hur man tar sig från kastrups flygplats? är det svårt att hitta om man ska gå från nyhamns station?
Tjohooo, nu har jag bokat biljett till kastrup där jag kommer möta upp en kompis. är så glad! hoppas vi hittar sen bara.... ni som varit där förut och tokshoppat, hur mkt pengar går det åt ungefär?
det är ju verkligen sjukt dyrt att åka över bron! det hade jag noll koll på!
party molly- här är en till oskuld
Rååsa bubblan- jag blev faktiskt lite förvånad när jag såg korten från er salgresa-sjukt mkt grejer! men vilket himmelrike! tack för svar om pengar!
Brukar det finnas lurvar och fleece tröjor på salgen?
många frågor nu, men hur långt innan köade ni? hur många släpper de in i lokalen samtidigt?
stormis-tack! du är en ängel!
Ligger lurvarna i en egen kartong eller bland allt annat?
har ju aldrig träffat någon av er härinne tidigare, men jag kanske gör er sällskap vid era enorma sortara ut högar, om det är ok
Nu blir jag lite nervös över att jag inte kommer få tag i någon lurv eller fleece.....
någon som vet vad bussen heter mellan stationen och salgen?
en dum fråga kanske, men jag kollade i bildtråden och på bilden från förra salgen där ni har lagt en stor klädhög i mitten.på vänster sida där ser man en massa kartonger staplade på varandra. får man rota runt i alla dem? eller ligger det lådor på andra ställen?