Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Molos Lagersalg Hösten 2009!

hej tjejer!!

Hoppar in med en fråga..Skulle hugga av min ena arm för att få åka på salg men kan/vill inte ta med ett åringen o har ingen barnvakt så kan inte åka, men en kompis här på FL ska vara sötelöksnäll o handla åt mig...undrar därför om det finns vinteroveraller?? Pris isåfall??

• AochJsMamma
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 08:54:57 följande:
    ja men ni var ju ite där till stängning hahaha som vi =P...tro mina medresenärer var rätt trötta på mej i slutet ;)......fick iaf hjälp å sålla bort=)mitt finaste fynd var je den nya vinteroverallen som kommit ut till baby fick jag gratis=)..everlonn mötte ni molomannen=)
    Hoppas du hade kul på salgen! (dum fråga! ) Hittade du mkt till Max?? Kul med overallen, hade oxå velat ha vinteroverall, kan tänka mig att de som fanns gick FORT!
  • AochJsMamma
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 08:54:57 följande:
    ja men ni var ju ite där till stängning hahaha som vi =P...tro mina medresenärer var rätt trötta på mej i slutet ;)......fick iaf hjälp å sålla bort=)mitt finaste fynd var je den nya vinteroverallen som kommit ut till baby fick jag gratis=)..everlonn mötte ni molomannen=)
    Hoppas du hade kul på salgen! (dum fråga! ) Hittade du mkt till Max?? Kul med overallen, hade oxå velat ha vinteroverall, kan tänka mig att de som fanns gick FORT!
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!