Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Molos Lagersalg Hösten 2009!

hej hej tjejer ...skulle vi ha en danska träff med???
    skulle vara så skoj..=)....vi kan ju försöka ordna med de innan...
    ngn aspirant ?? kan ju vara bästa å ha ngn i skånetrakterna då vi får passera där=)..

oj nu e det dax att st'nga ner datan... frame i sthlm nu =)

• Greksmurfen

ska vi ta å skriva in en lista på vilka som sak med på salgen =) å vart man bor )om man vill ) så vi kan samornda lite lättare sen när det e dax=)

Greksmurfen- växjö

• Greksmurfen

här ska det oxå bli att åka första dagen=)... kunde ju inte det ssit för att max blev sjuk =S..... men nu så =)... å börjar få in lite salg pengar äntligen....=)...

• Greksmurfen

hur mkt pengar ska man växla /barn typ??

jag har ju bara max MEn tänkte hamsta lite babykläder med :) för kommande framtid=)

• Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-10-27 13:50:40 följande:
    Det där har jag också funderat på. Tror det gott och väl kan räcka med 2-3000:- och att man får en hel del för det. Men att det samtidfigt inte vore några som helst problem att bränna 9-10.000:-
    HAHA jo det har de nog rätt i=)
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2009-10-27 17:42:30 följande:
    Ska aaaalla sno alla bebiskläder nu? Då blir det ju fajt!
    hehe jo vi e nog nga som vill ha bebbe kläderna=)

busbellan... ja bor ju i växjö.. vi kan vella hålla lite kontakt så får vi se... dock så tror ja att ja kommer åka första dagen, vet dock ännu inte hur mga vi är som ska åka... har ju smittat av mej med molo ibland familjen =P....vet att syrran min ska med iaf.
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-27 22:21:13 följande:
    åhh är du salgoskuld??  KUL
    *ASG* haha vilket utryck........

ja salg det e ngt speciellt......
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-27 22:25:46 följande:
    jaa verkligen bättre än sex
    haha jo.. den andrenalin kick man får på väg dit, i kö å sedan när man susar in å få sin fina stora soppåse å lagra kläder i hahaha
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-27 22:38:50 följande:
    jodå han kan sin sak men molo är ändå molo  min gubbe gillar med salg för innan dom får han en jäkla massa sex
    HAHAHAHA... ja molo e ju molo.....
    du ska vella med handla smått butte ;)... måste ju ha i nödfall ju =) man vet ju aldrig vad framtiden har å erbjuda
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!