• JsN

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Du tycker vi ska åka tillsammans någon gång alltså stormis! *skrattar*

• JsN

Hallandsbilen, hur är det med er om det nu blir nästa vecka. Är onsdagen ett måste eller kan ni tänka er torsdag? *funderar på om jag kan komma undan från onsdagsmötet*

• JsN

Men visst var det motsvarande nästa helg förra året? *håller hoppet uppe* När kom informationen då?

• JsN
    Stormis skrev 2009-11-02 21:17:47 följande:
    Jag ska själv ha en i samma stl så det blir nog det första jag kolla efter . Dock ett aber att de ligger på 2 ställen. Dumma Molo som måste sortera på kön...
    Tja, jag ska ju ocksåha lurv (dock ej overall) i 92 så vi kan nog fördela pojk/flick! (Inte för att jag verkligen förstår vilket som är vilket)
  • JsN
    Stormis skrev 2009-11-02 21:40:00 följande:
    Du ingår redan i min plan ang detta, fast det vet du inte om ännu. Eller ja, nu kom du ju på det själv !
    Jo, jag insåg det. *ler* Jag vet ju inte ens vilka färger som de anser vara det ena eller det andra, så ur ett eget perspektiv har jag ingen aning om det är flick eller pojk jag ska gå till och då måste ju någon annan vara på den andra.
  • JsN

Jo, det var det jag menade, jag förstår inte hur jag i förväg ska förstå vilka färger som enligt MOLO är pojk/flick

• JsN

Hur gick det med pengar Stormis? Erkänner att jag bara var halvt närvarande i vårt samtal igår. (Satt och gick igenom gamla pärmar med VD:n) Jag ska snart ta min sjukling i vagnen och gå till banken.

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!