Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

ChokladMoshin skrev 2009-10-29 18:36:21 följande:
    Aha, synd. Jag älskar att flyga, snabbt och smidigt!
    ska vi flyga ihopa {#lang_emotions_tongue_out} först måste jag dock råna gubben på sin köksrenoveringkassa {#lang_emotions_demon}
    Jag som inte skulle åka har nu blivit sjukt sugen men det går verkligen inte *surar*
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 18:40:22 följande:
    Synd att vår bil är så himla stor och törstig  Annars hade vi absolut kunnat ta den.. Ja 1800.- kommer man ju en bit på plus att det är smidigare med bil, hur lång tid kan det ta o köra salgen-sthlm efteråt?Men iofs e de ju rätt skönt att sätta sig på ett tåg eller en buss efter salgen åxå  Äh.. fasiken jag veeeeet inte hur vi ska göra!!! Jag har nog lite svårt att vara borta två nätter, gubben e grinig redan nu
    Vi körde ju ner på morgonen / natten och det tog ca 7 timmar ner och då stoppade vi för viggo bajspaus & mcdriven.
  • Mamma Kråkan

BUBBLAN villken dag vill du åka=?

• Mamma Kråkan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-29 19:46:51 följande:
    Hihi, vem behöver renovera köket när det är salg???Får sikta på nästa höst då det är vår/sommar kläder som lockar mest för mig!
    eller hur meningslöst {#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan

Kom igen tjejer in med mer gamla godingar i BT nu *flörtar vilt* tydligen lider jag av taskigt minne {#lang_emotions_dreamer}

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-29 21:43:04 följande:
    men där är ju i salg bild tråden eller du vill ha fleeeeera?? ska jag åka två ggr så
    mer mera *hejar på för fullt *
  • Mamma Kråkan

tjejer jag har full koll på listan till Nelly men till lillebror står det still, villka print fanns nu till killar förutom dalamtiner & dinosar?

• Mamma Kråkan

TACK tjejer nu blev det genast lättare. {#lang_emotions_kiss} Nelly garderob är ju propp full & lillebrors bara halvfull så han behöver ju lite refill. {#lang_emotions_tongue_out}

• Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-10-30 09:27:55 följande:
    bilarna fanns väl? BUBBLORNA I OLIKA FÄRGER? oj caps.. tuggumi, va det vårena? *fundear*hangar, det andra rymd va vår oxå eller? *har ett linne jag köpte i somras iaf, nåt rymd, men inte det vanliga space.. svart-vit rutig baksida har hans iaf*e lite osäker på om de va vår eller höst.. tror vår..nån? ska jag fota?
    Hade helt glömt det nya space det är ju mitt favvo print *yrpotta*
  • Mamma Kråkan

underbart det är vårans, har ett sådant hängades i garderoben

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!