Molos Lagersalg Hösten 2009!
Supermånga fina fynd i BT!
Vad kostade skaljackorna? Fanns det gott om dem, eller bara ett fåtal? Fanns det i strl 98 eller 110? Färger?
Supermånga fina fynd i BT!
Vad kostade skaljackorna? Fanns det gott om dem, eller bara ett fåtal? Fanns det i strl 98 eller 110? Färger?
Tack för svaret Pepper79, låter intressant!
Jag var på Molo igår, och letade bl.a efter leggings i strl 104/110. Tror jag hittade två-tre par i hela lokalen(!). Lite överdrivet kanske, men ungefär så var det.
Vaaaar hittar ni alla fina leggings? Ligger de bland alla tröjor, eller ligger de på de understa hyllorna, vid golvet? Eller nån annanstans?
Vet nån om det finns svarta leggings med vita stjärnor att få tag i nu nånstans? Fanns de på salgen idag?
Frågar igen, var hittar ni leggingsen på salgen? På de undre hyllorna eller blandat med alla tröjor osv? Jag hittade inga leggings alls igår.
Tejja: Såg du om det fanns svarta stjärnleggings idag?
liljan: Tack för svar! Haha, jag stod länge och kikade på en låda ovanför pojk 104-110 som det stod byxor eller nåt på, men jag vågade inte lyfta ner den och rota. *fegis*
Oh ja, vem är Molomannen?
Lalalong: Vilken tur du hade! Ja, det var ganska rörigt. De skulle delat upp byxor/tröjor lite smartare.
Tack Bubblan via Tejja.
Haha, man blir lätt disträ där inne. Jag var glad att de bjöd på vatten för jag var helt slut när jag ställde mig i kassakön.