Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Molos Lagersalg Hösten 2009!

åh vad härligt det låter med salg...man blir ju helt salgsjuk av att läsa i den här tråden.
    Nästan så att jag har lust att ta flyget till stockholm på fredag och försöka ta mig till salgen jag också

• FL Lisa
    Tejja skrev 2009-10-30 10:01:54 följande:
    Låter som en bra plan tycker jag!
    haha...frågan är bara om plånboken tycker det är en lika bra plan
    Hade det inte varit för att det är så svårt att ta sig från stockholm till luleå på söndagen och att det gick en bil från sthlm-salgen så kanske det faktiskt hade kunnat fungera...utan att bli galet dyrt
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-10-30 10:16:45 följande:
    Eller hur! Men jag har bestämmt att vi ska åka till våren, är du på?
    det beror på om jag har jobb...det blir bra mycket svårare att åka om man jobbar.
    Nu hade egentligen varit perfekt. Attans att jag inte bor kvar i stockholm..då hade jag åkt utan att blinka
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-10-30 10:21:24 följande:
    Jo det är klart, jag är ju mammaledig då fortfarande. Tänkte få ihop typ 3-4 st som åker härifrån också hämtar vi upp stökis i söderhamn Fast om jag inte hade ammat min lilla mammagris nu hade jag nog tagit sista minuten till sthlm och liftat därifrån
    ni tänkte åka bil ändå från luleå? You are crazy ;.)

ja amning är lite svårt att göra något åt..mammagris är ju inte hela världen. När du väl åkt och M är ensam med pappa så är jag säker på att det hade gått utmärkt ändå..dom hade som inte haft något annat val än att lösa det
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-30 10:36:34 följande:
    Men blås ner till oss på Fredagen och haka på tåget med oss natten till Lördag Går ju inte förrän 23 tiden..
    ja åt det hållet är det inga problem. Även om det ju varit bra mycket billigare med fylld bil från sthlm.
    Det är hem till Luleå igen som det blir problem. Är attans dyrt att åka från stockholm på söndag eller tidig måndag

så jag får nog fila klart på min önskelista istället och spendera pengar på salgen fast jag själv inte får tillfälle att rota runt bland allt fint och träffa er andra galningar
  • FL Lisa

halloj i tråden! har knappt haft tid att kika in på FL alls på typ en vecka så nu är jag riktigt efter.

Håller iaf på att försöka klura ihop en önskelista till salgen och har lite frågor..finns babybyxorna bara upp till 92?
    och finns det någon likvärdig byxa om man behöver större än baby 92?

• FL Lisa
    Buttelina skrev 2009-11-01 20:36:16 följande:
    finns bara upp till 92, sen över 92 är det dom breda byxorna med bred mudd nere vid benet
    åh vad synd. jag som gillar babybyxorna.

och de med bred mudd känns inte alls lika snygga..men kanske får testa ett par sådana och se om jag gillar dom. Annars får jag satsa på muddbyxor
  • FL Lisa

vad kallas printet med vit botten och färgglada blommor och sländor? och oftast gröna kantband?

• FL Lisa

mitt plus har visst gått ut så jag kan inte citera..men jag tackar för alla svar

• FL Lisa
    Stormis skrev 2009-11-01 22:14:39 följande:
    Jag vet vilka du menar iaf .
    perfekt. den står som sländor i min lista nu
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!