• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Willhellmina
    FL Lisa skrev 2009-11-02 21:08:46 följande:
    då håller jag mina tummar för att du hittar en sån. själv håller jag alla mina tummar för att min personal shopper ska hitta en lurvoverall åt mig (eller ja åt A då) för jag har fått en sån på hjärnan nu Alvin har aldrig haft en endaste liten lurvoverall och nu när han strax växer ur 92 ja då har jag gått och kommit på att han bara måste ha en sån. Tänk om jag kunde komma på mina måsten liiiite tidigare någon gång
    Trolla har en gul men den används sällan... hon ser verkligen ut som en liten teletubbies i den   Men oj, så praktisk den är på sommarkvällarna på stranden!
  • Stormis
    FL Lisa skrev 2009-11-02 21:08:46 följande:
    då håller jag mina tummar för att du hittar en sån.själv håller jag alla mina tummar för att min personal shopper ska hitta en lurvoverall åt mig (eller ja åt A då) för jag har fått en sån på hjärnan nuAlvin har aldrig haft en endaste liten lurvoverall och nu när han strax växer ur 92 ja då har jag gått och kommit på att han bara måste ha en sån. Tänk om jag kunde komma på mina måsten liiiite tidigare någon gång
    Jag ska själv ha en i samma stl så det blir nog det första jag kolla efter . Dock ett aber att de ligger på 2 ställen. Dumma Molo som måste sortera på kön... {#lang_emotions_demon}
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • FL Lisa
    Willhellmina skrev 2009-11-02 21:15:43 följande:
    Trolla har en gul men den används sällan... hon ser verkligen ut som en liten teletubbies i den   Men oj, så praktisk den är på sommarkvällarna på stranden!
    haha..jag kan tänka mig det. Jag provade kompisens lurv på Alvin och han såg också verkligen ut som en teletubbie..men förstå vad smidigt när han ska sova i vagnen tex.
  • ChokladMoshin

Alla ni som åker på onsdag:
    Ni vet väl att det är fota och upp i Bt så fort ni kommer hem va?
    Kommer ju sitta på helspänn här och uppdatera Bt hela kvällen

• Willhellmina
    FL Lisa skrev 2009-11-02 21:19:15 följande:
    haha..jag kan tänka mig det. Jag provade kompisens lurv på Alvin och han såg också verkligen ut som en teletubbie..men förstå vad smidigt när han ska sova i vagnen tex.
    Skratt!! Jag är mer kär i min fleeceoverall med vantfickor. Superduperbra under overall!
  • FL Lisa
    Stormis skrev 2009-11-02 21:17:47 följande:
    Jag ska själv ha en i samma stl så det blir nog det första jag kolla efter . Dock ett aber att de ligger på 2 ställen. Dumma Molo som måste sortera på kön...
    men jag kan tänka mig från samma hög som dig (alltså om du ska ha samma storlek) för både lila och röd står högt på min lista och det borde väl vara på tjejsidan.
    Men jag håller med om att det är irriterande att de sorterar på kön.
  • svischan

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-02 20:49:21 följande:

Å men de är väl lagom   ha ha ha..Vi kan byta nummer så kan vi plingas när vi är där
    Kanon ju!
    Nu kokar gubben te här, så vi ska gå och myyyyyysa

Sov gott alla!
  • FL Lisa

FL Lisa skrev 2009-11-02 21:20:40 följande:

men jag kan tänka mig från samma hög som dig (alltså om du ska ha samma storlek) för både lila och röd står högt på min lista och det borde väl vara på tjejsidan. Men jag håller med om att det är irriterande att de sorterar på kön.
    öh...det stod ju att du skulle ha samma storlek som mig. Vet inte riktigt vad jag ska skylla på...amningshjärna kanske inte duger när sonen är 2 år (och dessutom flaskmatad som liten)
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-02 20:49:14 följande:
    japp jag har växlat näää ingen aning om vad greksmurfen har för bil
    en ford mondeo en hmm guldaktig färg....
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 21:20:28 följande:
    Alla ni som åker på onsdag:Ni vet väl att det är fota och upp i Bt så fort ni kommer hem va? Kommer ju sitta på helspänn här och uppdatera Bt hela kvällen
    jaaaadå jag kommer lägga upp bilder
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!