• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • melizza
    lillronya skrev 2009-11-03 12:23:02 följande:
    Hahaha ja det gör det!! Alicia kom med en rad önskningar igår. Trodde inte hon ville ha molo, men det ville hon.. Får väl se vad jag kanhitta.
    Kul när dem stora vill ha molo.....mina stora är väldigt kräsna men 9-åringen kan man ibland få på lite molosar så jag kommer mest handla till Stella på salgen....kanske nån tröja eller leggings till Emilia

Min gubbe skulle växla i Gbg idag
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 12:25:57 följande:
    Så nu ekade det tomt på kontot, all kosing överförd o snart växlad Du är så gullig smultron Du blev iaf tillfälligt rik nu Nu ska jag nog ta mig iväg o fixa fikat...men frågan är vad ska jag ta???och vågar jag ens dricka i bilen/kön med min urinblåsa? Måste ju kissa minst vad 20e minut liksom Men visst brukar de vara ganska generösa med att man får låna toaletten va??
    Vi fick ju låna toan förra gången när vi köade, så det går nog bra.
    Det är hemskt när man blir nödig hela tiden.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • melizza

men tjejer vart äter ni när ni är där inne??? vi som ska dit på lördagen kommer ju komma tidigt på morgonen så nån slags lunchfika eller liknande måste man ju ha för att orka vara där inne så länge....

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • lillronya
    melizza skrev 2009-11-03 12:28:57 följande:
    Kul när dem stora vill ha molo.....mina stora är väldigt kräsna men 9-åringen kan man ibland få på lite molosar så jag kommer mest handla till Stella på salgen....kanske nån tröja eller leggings till EmiliaMin gubbe skulle växla i Gbg idag
    Ja det är roligt, för ibland känner jag mej så orättvis efter en salg. En massa till de små bara.
    Fast i höst har jag handlat till alla barnen på salgerna utom Michaela.
    Vår 9åring älskar alla de danska kläderna och me&i. Det är så roligt att handla till henne!
  • lillronya
    melizza skrev 2009-11-03 12:32:27 följande:
    men tjejer vart äter ni när ni är där inne??? vi som ska dit på lördagen kommer ju komma tidigt på morgonen så nån slags lunchfika eller liknande måste man ju ha för att orka vara där inne så länge....
    JAg brukar ha mackor med mej. Äter lite i kön och lite därinne när man sorterar. Enklast med macka så att man inte kladdar på kläderna.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-03 12:30:02 följande:
    Vi fick ju låna toan förra gången när vi köade, så det går nog bra. Det är hemskt när man blir nödig hela tiden.
    Ja här sitter ju den lilla jäkeln så fint med rumpan rätt på urinblåsan o guppar till ibland så det känns som man ska kissa ner sig {#lang_emotions_sealed} O magen växer ju inte mycket så blåsan får ju bara mindre o mindre plats...min granne upptäckte i söndags att jag var gravid {#lang_emotions_dreamer}  bara v.28 liksom
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 12:34:54 följande:
    Ja här sitter ju den lilla jäkeln så fint med rumpan rätt på urinblåsan o guppar till ibland så det känns som man ska kissa ner sig O magen växer ju inte mycket så blåsan får ju bara mindre o mindre plats...min granne upptäckte i söndags att jag var gravid   bara v.28 liksom
    Kan bara säga att jag vet hur det känns!
    Jag är så kort så att det blir snabbt för lite plats och då ska det alltid sittas och hoppas på blåsan.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 12:34:54 följande:
    Ja här sitter ju den lilla jäkeln så fint med rumpan rätt på urinblåsan o guppar till ibland så det känns som man ska kissa ner sig O magen växer ju inte mycket så blåsan får ju bara mindre o mindre plats...min granne upptäckte i söndags att jag var gravid   bara v.28 liksom
    Glömde...
    Är du redan i v28???
    Oj vad tiden har gått snabbt!
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-03 12:38:57 följande:
    Kan bara säga att jag vet hur det känns! Jag är så kort så att det blir snabbt för lite plats och då ska det alltid sittas och hoppas på blåsan.
    Fast jag är ju jättelång Men lite plats blev det ju direkt ändå o både magsäck o urinblåsa har krympt, det märks tydligt. Och tarmarna trycks ju ihop så de gör skitont...särskilt med min sjukdom.
    Med Maia var det ju vid den här tidpunkten som jag började lägga på mig en massa kilon...hoppas inte det upprepas denna gången {#lang_emotions_sealed} Magen får gärna växa men fortsätta som den gör nu, att ta av det existerande fettet istället för att jag går upp i vikt. Det gillar jag Mina bilringar är nästan helt borta nu tack vare lillkillen
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-03 12:39:48 följande:
    Glömde... Är du redan i v28??? Oj vad tiden har gått snabbt!
    japp, 8 veckor kvar om lillebror gör som storasyster Vilket jag tror...eller ännu tidigare men det hoppas jag inte...tänkte iaf försöka knipa som bara den över jul!
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!