• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Everlonn
    stökmamma skrev 2009-10-22 12:35:29 följande:
    Första bilen full Everlonns.......
    Ja, det är den ju! Har jag inte ens tänkt på wiiii snart salg!!! *längtar*
  • Tjollabolla
    stökmamma skrev 2009-10-22 12:34:11 följande:
    äh, då hade vi satt honom på "passastolen" och plockat grejerna åt dig  
    Ja å då kan jag lika gärna sitta där! Uhh han hade verkigen dött av en sån dag, shoppa är det värsta han vet. Hehe.

Jag funderar på att ta med mig ett liggunderlag att sitta på. Vill minnas att det var KALLT på golvet å det var i maj nånting... Är Molo alltid i samma lokal?
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 14:45:29 följande:
    Ja å då kan jag lika gärna sitta där! Uhh han hade verkigen dött av en sån dag, shoppa är det värsta han vet. Hehe. Jag funderar på att ta med mig ett liggunderlag att sitta på. Vill minnas att det var KALLT på golvet å det var i maj nånting... Är Molo alltid i samma lokal?
    ja molo är alltid samma lokal. ska du åka på helgen??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 14:45:29 följande:
    Ja å då kan jag lika gärna sitta där! Uhh han hade verkigen dött av en sån dag, shoppa är det värsta han vet. Hehe. Jag funderar på att ta med mig ett liggunderlag att sitta på. Vill minnas att det var KALLT på golvet å det var i maj nånting... Är Molo alltid i samma lokal?
    menar du att du tänker sätta dig ner på golvet med in foglossning?? Det tänker då INTE jag...AJ AJ AJ {#lang_emotions_sealed} Jag måste ha med mig en fällbar stol och en kudde...med min svanskota o foglossning kommer jag banne mig aldrig upp från golvet igen om jag ens lyckas ta mig ner
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-22 14:53:03 följande:
    ja molo är alltid samma lokal. ska du åka på helgen??
    Jag åker när jag kan, kommer ju vara ledig en del dagar i veckan nu när jag är sjukskriven. Hade ju vatt kul med första dagen, men får se om jag är ledig då... När ska du åka??
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 14:54:45 följande:
    Jag åker när jag kan, kommer ju vara ledig en del dagar i veckan nu när jag är sjukskriven. Hade ju vatt kul med första dagen, men får se om jag är ledig då... När ska du åka??
    jaha så du är ledig vissa dagar??! kul om vi hade åkt samma dag

jag hoppas på att första dagen är en onsdag och att jag kan åka då {#lang_emotions_tongue_out}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 14:54:02 följande:
    menar du att du tänker sätta dig ner på golvet med in foglossning?? Det tänker då INTE jag...AJ AJ AJ Jag måste ha med mig en fällbar stol och en kudde...med min svanskota o foglossning kommer jag banne mig aldrig upp från golvet igen om jag ens lyckas ta mig ner
    Ja, jag tycker jag sitter bättre på golvet än på en obekväm stol. Just när jag sitter har jag inte så ont, det är värre när man ska resa sig {#lang_emotions_sealed} 
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 15:02:11 följande:
    Ja, jag tycker jag sitter bättre på golvet än på en obekväm stol. Just när jag sitter har jag inte så ont, det är värre när man ska resa sig  
    Ja o ta sig upp från golvet är hemskt {#lang_emotions_sealed} fast du har en poäng...då kan man ju sitta lite lutad mot nåt o benen utsträckta..bättre för min svanskota egentligen...får nog bara ta med mig en go tjock kudde o så får någon hjälpa mig upp sen om jag väl lyckas ta mig ner
  • stökmamma

Tjejer,

ska vi försöka få ihop en jätteträff igen?  På fredan??

andras barn och mina älskade ungar
  • Flock

Om jag skulle ta och boka tandläkarbesök eller fotvård. Det gjorde susen de två sista gångerna.. Har fått avboka två gånger för att gå på småfolk och katvig.
    Frågan är bara vilket datum jag ska boka tandläkarbesök..hmmmm..

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!