• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Zvartaliljan

Är det verkligen ingen som ska åka imorgon??

Så attans typiskt att det är fars dag och att svärfar bestämmer sig för att komma på besök precis denna helgen {#lang_emotions_yell} annars hade jag ju kunnat åka med er på lördag

• RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2009-11-05 19:12:36 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 19:09:11 följande: låter som att det är tur för mig att Alvin bara är 2 än Du får helt enkelt författa ihop en instruktionsbok när du nu fixat livet med tonåringar hemma så kan jag köpa den när alvin har åldern inne.Fast jag har väl på känn att dom där tonåringarna inte fungerar likadant heller. Den ena är inte den andra lik och den ena dagen kanske inte är den andra lik heller. Det som fungerar i maj kanske inte alls fungerar i juni.
    Exakt   Just därför den där instruktionsboken inte existerar  

Tur det är rätt kortvarigt   *puh*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • solouniko
    LillaÄrtan skrev 2009-11-05 18:14:00 följande:
    Åååhh de skulle vara en dröm!! Men de skulle ju kosta tio tusentals kronor? :-OBara resan ner? *Drömmer ändå*Jag har inte variyt ute i god tid att fråga någon så tyvärr har jag ingen som kan shoppa åt mig... *Svär för att jag är så trög*
    Nja så dyrt borde det ju inte bli, jag tror det är ca 160 mil härifrån (Luleå). Och är man 4 stycken som delar på bensin borde det ju inte bli sååå dyrt? Billigare än flyg/tåg/buss osv, men då ska man ju idas också
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 19:13:56 följande:
    Är det verkligen ingen som ska åka imorgon??Så attans typiskt att det är fars dag och att svärfar bestämmer sig för att komma på besök precis denna helgen annars hade jag ju kunnat åka med er på lördag
    Å önskar jag kunnat haka på i morgon, då kunde vi röjt runt där inne du o jag

Men nu bor man ju åt fanders så {#lang_emotions_undecided}
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 19:10:15 följande:
    Å va snäll mammis
    JA !!!
    gissa om jag blev såå förvånad när jag fick sms!! o sååå glad..!!!
    mååånga molosar ska flytta till mig.. hittat massor i bildtråden som jag vill ha *hoppas allt finns*
    * 3 underbara busfrön *
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-05 19:15:07 följande:
    Hej hallå
    Hej Hopp
    LJ2 skrev 2009-11-05 19:15:34 följande:
    JA !!! gissa om jag blev såå förvånad när jag fick sms!! o sååå glad..!!! mååånga molosar ska flytta till mig.. hittat massor i bildtråden som jag vill ha *hoppas allt finns*
    Tror jag det   Super-sms inför en salg {#lang_emotions_tongue_out} Undrans varför ingen skickar såna mess till mig för? {#lang_emotions_dreamer}
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-11-05 19:14:05 följande:
    Nja så dyrt borde det ju inte bli, jag tror det är ca 160 mil härifrån (Luleå). Och är man 4 stycken som delar på bensin borde det ju inte bli sååå dyrt? Billigare än flyg/tåg/buss osv, men då ska man ju idas också
    ja det var ju det där med att idas.
    Jag tycker det låter som en roligare idé att flyta luleå-sthlm tur och retur och sen försöka bila från stockholm-köpenhamn tur och retur
    Känns som en nog lång bilresa och att flyga till sthlm tor härifrån går ju på typ kanske 800-900 vilket inte är så fasligt dyrt.

Men man ska aldrig säga aldrig. Går det en bil härifrån till våren och jag inte jobbar då så ska du se att jag sitter i den bilen i alla fall. Vad gör man inte för lite salg
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2009-11-05 19:17:22 följande:
    ja det var ju det där med att idas.Jag tycker det låter som en roligare idé att flyta luleå-sthlm tur och retur och sen försöka bila från stockholm-köpenhamn tur och returKänns som en nog lång bilresa och att flyga till sthlm tor härifrån går ju på typ kanske 800-900 vilket inte är så fasligt dyrt.Men man ska aldrig säga aldrig. Går det en bil härifrån till våren och jag inte jobbar då så ska du se att jag sitter i den bilen i alla fall. Vad gör man inte för lite salg
    Flyta Luleå-Sthlm   Tar ni sjövägen? Billigt o bra iofs..
  • Harley

Guud vad mycket fint ni shoppat... Nu längtar jag ÄNNU mer efter salgen.
    Finfina 4800 dkk glöder i plånboken

Mamma till Världens Bästa Pytt Cayenne 060224
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!