• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • RååSa BuBBlan
    Lalalong skrev 2009-11-06 20:23:23 följande:
    Pengar växlade: Check! (Skulle växla 5000 men sen så skulle jag växla 180 kr till och då tänkte jag att jag lika bra kunde ta en tusenlapp till. Så 6000 sek har jag växlat, varav ca 200 alltså inte är mina)Godis och dricka inhandlat: Check!Salladen skuren: Check (kycklingen står i ugnen, det blir lite kycklingsallad att smaska på)Packa väskan gör jag i morgon. Det är ju bara matsäcken som ska i... och en stol.. men jag hittar den inte!! Hoppas maken kommer hem snart och hjälper mig leta Annars känner jag mig minst sagt redo för sängen och sen SALG!!
    Lika bra när man ändå växlar liksom
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Lalalong

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-06 20:25:50 följande:

Lika bra när man ändå växlar liksom
    Ja men eller hur!
  • Willhellmina

Måste berätta något kul... eller tur kanske jag ska säga. Idag kl 18 kom jag på att jag visst inte växlat pengar. Hade en liten aning om att jag sett en automat med danska pengar men var rädd att det var på Knutpunkten i Helsingborg. Men nädå.. Mitt på torget i lilla Ängelholm fanns en automat full med danska pengar. Ingen växlingsavgift och kursen 1,41. Tack för det!!! Jag tror jag är lite förälskad i Handelsbanken från och med nu!

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-06 20:18:36 följande:
    Busbellan--Har gubben till hjälp här och vet du vad... Det blir INTE dyrt att ta ut i automat i Danmark En avgift på 35 sek tar dom ju för varje uttag, men han får kursen till 1,43 inkl deras påslag på 1,5 procent av valuta kursen.. Så TA UT I DANMARK
    Tack, nån uttagsautomat borde vi väl köra förbi mellan helsingör och köpenhamn
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Willhellmina
    Lalalong skrev 2009-11-06 20:23:23 följande:
    Pengar växlade: Check! (Skulle växla 5000 men sen så skulle jag växla 180 kr till och då tänkte jag att jag lika bra kunde ta en tusenlapp till. Så 6000 sek har jag växlat, varav ca 200 alltså inte är mina) Godis och dricka inhandlat: Check! Salladen skuren: Check (kycklingen står i ugnen, det blir lite kycklingsallad att smaska på) Packa väskan gör jag i morgon. Det är ju bara matsäcken som ska i... och en stol.. men jag hittar den inte!! Hoppas maken kommer hem snart och hjälper mig leta Annars känner jag mig minst sagt redo för sängen och sen SALG!!
    Var det inte Lilja som inte fick ta med stolen in? Bara du inte blir av med den medan du shoppar!
  • LJ2
    Willhellmina skrev 2009-11-06 20:26:20 följande:
    Måste berätta något kul... eller tur kanske jag ska säga. Idag kl 18 kom jag på att jag visst inte växlat pengar. Hade en liten aning om att jag sett en automat med danska pengar men var rädd att det var på Knutpunkten i Helsingborg. Men nädå.. Mitt på torget i lilla Ängelholm fanns en automat full med danska pengar. Ingen växlingsavgift och kursen 1,41. Tack för det!!! Jag tror jag är lite förälskad i Handelsbanken från och med nu!
    OMG... tur..!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • Duntoffla

God kväll!

Kikar in en snabbis innan det är dags att dra igen. Lite mör är jag i ryggen efter att ha stått på mässan hela dagen.{#lang_emotions_throwup} Det ska bli skönt att nanna lite på tåget.

Hmm...måste ha med mig något mer ätbart. köper du ngn macka i Köpenhamn Bubblan eller ska man leta på vägen in mot stan?

• ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-06 18:56:08 följande:
    Jag lovar! jag måste göra nåt.. rastlös nu ju... hmm.. räkna på hur mycket man ska köpa till sina budare?? så man vet ca hur många tröjor.tshirt-linnen-leggings ca... ? japp.. bra o slippa det på salgen...
    Låter bra tycker jag!!
    Sova blir nog svårt....
    Vad vore en dag på salgen........
  • Lalalong
    Willhellmina skrev 2009-11-06 20:27:27 följande:
    Var det inte Lilja som inte fick ta med stolen in? Bara du inte blir av med den medan du shoppar!
    Jo, jag bryr mig inte så mycket om den så det gör inget! Men jag hoppas jag ska kunna smuggla in den i ryggsäcken. Jag kommer ha mycket svårt att sitta inne på golvet i två timmar. Det går ju om jag måste, men om jag kan få plats med stolen i ryggsäcken så... ja, det kan ju gå... Det värsta som kan hända är att de ber mig packa ner den igen om jag fäller upp den där inne (Stol är det ju egentligen inte... en sån där gammaldags campingstol som bara är en bit tyg mellan två järnstänger).
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!