Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Busbellan skrev 2009-11-06 19:44:13 följande:
    Om det går så kommer jag växla lite till på färjan imorgon, nån som har koll på om man förlorar jättemycket på att göra det??Och finns det uttagsautomat på färjan, eller måste man ha lösa pengar om man vill växla *noll koll*
    fanns det ingen info?

Vad heter färjan?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    h80 skrev 2009-11-06 19:49:29 följande:
    Nån som vet hur det är med parkering vid salgen? Om det brukar finnas plats o om det kostar.
    Helt gratis och aldrig fullt Stooooor parkering
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-06 19:51:52 följande:
    Hittade ingen info på sidan i alla fall ja, ja går det växla till inte alltför stor kostnad så gör jag det, annars får jag väl klara mig med mina 4200 danska
    Tänkte googla fram infon åt dig, är en jäkel på Google
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-06 19:54:57 följande:
    Ja du, vad är det färjan heter egentligen kommer inte ihåg, men den går mellan helsingborg-helsingör i alla fall
    letat lite o det enda jag får fram är att det finns växlings automater som växlar sek till dkk bland annat, dyrare än Forex absolut,men finner ingen exakt kostnad tyvärr {#lang_emotions_undecided} 
  • RååSa BuBBlan

Busbellan--

Har gubben till hjälp här och vet du vad... Det blir INTE dyrt att ta ut i automat i Danmark

En avgift på 35 sek tar dom ju för varje uttag, men han får kursen till 1,43 inkl deras påslag på 1,5 procent av valuta kursen..

Så TA UT I DANMARK

• RååSa BuBBlan

Nu skäller han på mig o tycker jag borde gå i skolan ett tag igen

Han e matematiker och jag är det absolut INTE

• RååSa BuBBlan
    Lalalong skrev 2009-11-06 20:23:23 följande:
    Pengar växlade: Check! (Skulle växla 5000 men sen så skulle jag växla 180 kr till och då tänkte jag att jag lika bra kunde ta en tusenlapp till. Så 6000 sek har jag växlat, varav ca 200 alltså inte är mina)Godis och dricka inhandlat: Check!Salladen skuren: Check (kycklingen står i ugnen, det blir lite kycklingsallad att smaska på)Packa väskan gör jag i morgon. Det är ju bara matsäcken som ska i... och en stol.. men jag hittar den inte!! Hoppas maken kommer hem snart och hjälper mig leta Annars känner jag mig minst sagt redo för sängen och sen SALG!!
    Lika bra när man ändå växlar liksom
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-06 20:29:47 följande:
    God kväll!Kikar in en snabbis innan det är dags att dra igen. Lite mör är jag i ryggen efter att ha stått på mässan hela dagen. Det ska bli skönt att nanna lite på tåget. Hmm...måste ha med mig något mer ätbart. köper du ngn macka i Köpenhamn Bubblan eller ska man leta på vägen in mot stan?
    Halloj

Å förstår du e trött   Hoppas vi får en skön sömn i natt så du e piggis i morgon

Ja tror vi köpte nåt på station där, så det kan vi säkerligen fixa när vi väntar på Svisch, jag har lite kex o så med i nödfall
  • RååSa BuBBlan
    Willhellmina skrev 2009-11-06 20:26:20 följande:
    Måste berätta något kul... eller tur kanske jag ska säga. Idag kl 18 kom jag på att jag visst inte växlat pengar. Hade en liten aning om att jag sett en automat med danska pengar men var rädd att det var på Knutpunkten i Helsingborg. Men nädå.. Mitt på torget i lilla Ängelholm fanns en automat full med danska pengar. Ingen växlingsavgift och kursen 1,41. Tack för det!!! Jag tror jag är lite förälskad i Handelsbanken från och med nu!
    Oj! Va shysst automat   *snacka om tur*
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-06 20:26:35 följande:
    Tack, nån uttagsautomat borde vi väl köra förbi mellan helsingör och köpenhamn
    Det gör ni säkerligen

Då kan man alltså panik knipa liiite till i morgon bitti om man skulle vilja {#lang_emotions_dreamer} Står ju säkerligen en automat på station
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!