Inlägg från: laga mat |Visa alla inlägg
  • laga mat

Bli homeparty säljare?

Hej,

jag säljer underkläder, detta gör jag endast som hobby. Jag har verkligen lyckats hitta rätt, och jag tjänar bra. Jag vet inte riktigt vad man kan skriva utan att det blir reklam och mitt inlägg tasd bort. men lägg ett mail om du vill veta mer, så kan jag skicka dig information

• laga mat
    ElinC skrev 2009-10-13 07:53:18 följande:
    Tack för svaren...Men det är nog helst barnartiklar jag vill hålla på med tror jag. Smink och sånt är inte min starka sida.. underkläder kan iochförsig va nått. Men köper folk verkligen sånt? Var på ett sånt party själv, men köpte ingenting.
    Det är så många som 8/10 kvinnor som har fel BH storlek. Ger man den servicen till de kvinnor som besöker ett party, och går igenom hur en BH skall sitta, så köper nästan alla.
    Vad var det för företag på den BH visningen du var på? Hade säljaren en BH skola?
  • laga mat
    ElinC skrev 2009-10-13 08:41:02 följande:
    Jo det hade hon. Visade hur de skulle sitta osv. Men det kanske bara var jag som var snål? Jag vet ju inte hur mycket de andra köpte. Kommer inte ihåg vad det var för företag.
    Du får jättegärna höra av dig om du vill veta mer, så gör jag en affärspresentation.

Inann du bestämmer dig, så tänk på hur mycket du orkar "släpa" på. kläder tar ganska stor plats. Underkläder ryms i en väska, som du lätt kan bära på.

Lycka till, hoppas att du hittar något. Det är så kul med nya bekantskaper...
  • laga mat

Underkläder, underkläder och underkläder...Det funkar hur bra som helöst. Idag får man knappt någon service ute, alla har behov av underkläder.....bra business

• laga mat

Ja du, tänk det finns många som inte är ämnade till att vara säljare, tänk bara på hur mycket bättre DU kan göra det....

Frk Svår skrev 2009-12-07 19:29:11 följande:

Åh gud, de absolut sämsta partyn jag varit på var nog underklädesparty och aloe vera-partyn. Blev bara irriterad på försäljarna...Var på ett party av hon som har sidan jag länkade till ovan och det var faktiskt bra, även om jag inte har några barn (jag hamnade där för att jag trodde att det var helt andra leksaker som såldes ). Men det var inte enbart svindyra leksaker, kvalitén verkade bra osv
Svar på tråden Bli homeparty säljare?