Inlägg från: Anonym (isammasits) |Visa alla inlägg
  • Anonym (isammasits)

Fastnat i svenska skuldfällan?

Ts...
    jag vet ej men jag får känslan av då jag läser ditt inlägg i denna tråd att du bara ville vara snäll o tipsa oss andra som sitter i denna sits, av OLIKA anledning om att det finns hjälp att få.
    Tycker det är såååååååå trist att det ska komma in besserwissers o trycka ner oss.
    Som om vi inte redan vet att det är fel,vet att vi redan mår skit, men likväl ska de komma in o tala om hur usla vi är.
    Tack Ts för att du iaf försökte starta en seriös tråd.

• Anonym (isammasits)

vi har oxå hamnat snett med vår el...fick en räkning på 39000....

Har ni lyckats få tillbaka era pengar eller kan man känna sej blåst?
    vi har inte gjort av med en bråkdel nu detta nya året efter mätarbytet..det var på den gamla de beräkande men nu e d ju bevisat med den nya at vi ej gjort av med så mkt..men man har väl inte en chans att få rätt..

Anonym skrev 2009-10-15 21:52:34 följande:
    vi hamnade hos kronofogden pga av ett stort elbolag som efter tre jobbiga kämpiga år för oss erkänt att våran elmätare gått alldeles för fort, men inte förrän våran elmåtare visade att vi skulle gjort av med 11000 kw på bara 4 v då vaknade bolaget till liv och bytte ut den direkt .... nu står vi där med skulder som vi alltid skött till punkt o pricka och nya lån som vi fick ta för att ens överleva när dom stora räkningarna kom från elbolaget . vi har aldrig köpt dyra saker till oss eller barnen och lyxkonsumerat men vi hamnade där av ett annat skäl... Och en sak till Jag skämdes så fruktansvärt och mådde så dåligt för att jag blivit överskuldsatt för mina vänner o familjer ... nu vet alla i min bekantskap allt och idag mår jag riktigt bra med allt stöd från dom... för dom vet att jag aldrig varit en lyxkonsumerare....
  • Anonym (isammasits)

hoppas verkligen det reder upp sej för er.

• Anonym (isammasits)

det pratas ibland im preskibering av skulder.......
    Kan en skuld bli det o i så fall när?

Verkar ju ha kommit in en massa folk här som kan sånt.

• Anonym (isammasits)

jag har helt nyligen gått med på insolvens sida....
    har fått jättebra kontakt me en kvinna som jag ska träffa på ti o som jag hoppas kan hjälpa mej lite då...

känns som att min ekonomi kommer bli min död.

ulrika ring skrev 2009-10-17 19:17:07 följande:

Anonym (isammasits) skrev 2009-10-17 17:55:50 följande:
    gå in på forumet www.fattiga-riddare.se/forum och ställ frågan så får du svar direkt. Annars, eller också, kan du kontakta mig.ulrika.ring@insolvensstockholm.se
  • Anonym (isammasits)

Tusen tack det behövs verkligen

Har ett gammalt lån sedan 1994 som Ak finans påstår sej ha köpt....är på endast 174000!!!
    Är hos fogden o jag kommer aldrig aldrig nånsin själv kunna komma att lösa detta.

ulrika ring skrev 2009-10-17 20:45:42 följande:

Anonym (isammasits) skrev 2009-10-17 20:39:31 följande:
    Vad roligt! Hoppas det löser sig för dig! Jag håller tummarna! Lycka till!
  • Anonym (isammasits)

Har mailat till dej...

ulrika ring skrev 2009-10-17 21:44:18 följande:

Anonym (isammasits) skrev 2009-10-17 20:53:03 följande:
    VIKTIGT! Gäller det AK skulle jag vilja att du kontaktade mig. Det gäller f.ö. alla andra som läser och som vet med sig att AK kräver dig på pengar. ulrika.ring@insolvensstockholm.se
  • Anonym (isammasits)

ulrika..........
    väntar på svar på mitt mail.........

Svar på tråden Fastnat i svenska skuldfällan?