vi har oxå hamnat snett med vår el...fick en räkning på 39000....
Har ni lyckats få tillbaka era pengar eller kan man känna sej blåst?
vi har inte gjort av med en bråkdel nu detta nya året efter mätarbytet..det var på den gamla de beräkande men nu e d ju bevisat med den nya at vi ej gjort av med så mkt..men man har väl inte en chans att få rätt..
Anonym skrev 2009-10-15 21:52:34 följande:
vi hamnade hos kronofogden pga av ett stort elbolag som efter tre jobbiga kämpiga år för oss erkänt att våran elmätare gått alldeles för fort, men inte förrän våran elmåtare visade att vi skulle gjort av med 11000 kw på bara 4 v då vaknade bolaget till liv och bytte ut den direkt .... nu står vi där med skulder som vi alltid skött till punkt o pricka och nya lån som vi fick ta för att ens överleva när dom stora räkningarna kom från elbolaget . vi har aldrig köpt dyra saker till oss eller barnen och lyxkonsumerat men vi hamnade där av ett annat skäl... Och en sak till Jag skämdes så fruktansvärt och mådde så dåligt för att jag blivit överskuldsatt för mina vänner o familjer ... nu vet alla i min bekantskap allt och idag mår jag riktigt bra med allt stöd från dom... för dom vet att jag aldrig varit en lyxkonsumerare....