Julklappar till 2 åring?
Har ni bra tips på julklappar/födelsedagspresenter till 2 åring?
Har ni bra tips på julklappar/födelsedagspresenter till 2 åring?
Kanske en sångpåse från Oscar och Ellen? Jag har köpt en från www.litenpalandet.se, de har flera saker från O&E, tycker att de är väldigt söta.
duplo kanske.
min dotter ska få ett litet piano. alltså med förprogramerade låtar och roliga ljud och sånt där. Vad heter det keybord? hennes kompis fick en i födelsedags present och hon blev jätte avundsjuk.
Jag ska köpa ett sådant ritstativ som finns på ikea. Griffeltavla, whiteboard och för att hänga en ritrulle på. Hon har testat att måla på en liknande och tycker det är riktigt roligt.
Beroende på vad barnet redan har då förstås: Duplo, trehjuling, docksäng, dockvagn, spis, doktorsväska, roliga sängkläder, enkla böcker, träklossar.
min dotter ska få i 2års present (fyller 1/12):
en egen barnfåtölj från ikea (hoppas då att det eviga bärandet med hennes stol från rummet slutar :P )
och någon form av lekverktyg i plast
vad hon ska få i julklapp har jag inte listat ut än så hoppas jag ska få några tips här :)
Min småttingar har ett keyboard som de älskar! Så det är en jättebra grej.
Vår dotter älskar verkligen Pippi och Fifi så här blir det:
Pippihus med dockor och möbler
Fifidockan
Matstol till dockan sin
Duplo
Docka, docksulky.
här kommer det fin-fina tips ;D Mera? Duplo blir det för hon gillar att bygga och åt dockan lite kläder. Sen så har vi ju köpt en massa reda under året, det e ju så kul å handla leksaker! xD
*Kritor och block
*Puzzel
*Böcker
*dvd-filmer
*Leksaksmat
*Leksakskök
*Lego
*Docka
*Dockvagn
*Gunghäst
*Vattenfärger
*Pulka
*Cd-skiva med barnmusik
pippi hus
Dottern är 2½ vid jul. Jag har köpt dammsugare, kassaapparat, pussel, ritblock, kritor, docka. De är vad jag hittat än så länge, mer leksaker får hon inte av oss. Möjligtvis att jag köper lite kläder till henne.