• Jenny72

äd rmc i malmö

Hej päronsplitt!

Vad trist att ni blivit flyttade, men tänk positivt, vilken JULKLAPP:))
    Själv har jag just börjat med medicineringen. Allt är bara så overkligt och resan har varit så enormt lång och motig att jag nog inte hunnit/vågat inse att det snart är dags. Hoppas det blir insättning som planerat:)
    Kram

• Jenny72

Då ska mannen lämna prov i början av veckan, min slemhinna såg bra ut:))
    Sedan är det bara att hoppas på ett antal ägg och att det blir befruktning så att insättning kan ske några dagar senare. Urkonstigt efter all denna väntan men jättehäftigt och spännande.
    Kram alla!

• Jenny72

Tack!!!
    Otroligt nervöst att ringa labet i morgon och höra om och i så fall hur många ägg det blev och när det i så fall blir insättning, HJÄLP!:)
    Jag har varit extremt orolig också över en minre blödning idag. Ringde mas men personen jag skulle tala med var inte där idag. Nu verkar det lugnat sig igen och läser man bipacksedeln för progynon verkar det vara mer regel än undantag med så blödningar. Hoppas på tur!!!!!
    Kram och tack för din omtanke! Håller tummarna för oss alla.
    Kram

• Jenny72

NEEEJ! Idag är ingen rolig dag:((
    Kom för insättning igår, såg två FINA embryon på skärmen. När jag sade att jag haft en pytteblödning blev de lite tysta, jag sade att jag ringt om detta för två dagar sedan och att personal antecknat det (sade de mig i telefon). Hursomhelst när jag låg i stolen, såg min slemhinna inte längre bra ut. Jag fick utskrivet hormonplåster som jag skulle ta till söndag och sedan återkomma. Nu blöder jag riklig mens och inser att det inte blir av.
    Medans jag satt och skrev ringde läkaren mig. ska fortsätta medicineringen och om jag blöder på söndag avbryter vi. SUCK:))
    Ville bara skriva av mig denna frustration, man är så liten .
    Stor kram alla kämpare!

• Jenny72

Behandlingen avbruten;((
    Gråter.
    Kram

• Jenny72

Grattis Mrseightball!!!!!!!
    Stor kram från mig.

• Jenny72

Idag har jag fått tillbaka ett fint frysägg av de som tyvärr inte kunda användas förra gången p.g.a att jag blödde. Hoppas hoppas.... men overkligt

• Jenny72

Hej Inkan!
    Det får bli ett "hemmatest" då rmc håller julstängt nu. Testdagen är på nyårsafton, så jag får nog ta ett smygtest någon dag innan så man är lie beredd på resultatet. Är det negativt blir ju nyår sisådär menar jag. Själv då??? Hur går det för dig? Testat än? Jag hoppas på tur för oss båda! Kram och god jul

• Jenny72

Grattis grattis!!!!!!!!!!!
    Själv har jag dessvärre ingen rolig nyhet då testen jag tagit visar negativt:(
    I morgon gör jag en god drink!!
    Önskar dig stort lycka till i fortsättningen, kram.

• Jenny72

Negativt test idag:( Avbryter behandlingen för denna gång och hoppas på ett lyckoår 2010. Sköt om er, kram.

• Jenny72

Inkan70, hur går det för dig? Hejar kram på allt vad jag kan, hoppas det hjälper!

• Jenny72

Åh vad roligt=)) Det peppar mig att höra att det kan gå bra! Fortsätt gärna informera å denna tråd. Själv har vi ett ägg i frysen som vi ska starta behandling för om ca en månad. Kram

Svar på tråden äd rmc i malmö