• inkan70

äd rmc i malmö

Hej Jenny,

Jag är ny här väntar på att få donation nu i december.
    Så himla tråkigt för dig och din man men hoppas att du får hjälp snart igen.

Kramar Inkan

• inkan70
    päronsplitt skrev 2009-12-10 16:10:10 följande:
    hej det blir inget ägg i julklapp de ringde i fredags och sa att donatorn ej svarat på behandlingen så vi fick tyvärr avbryta..vi får göra ett nytt försök när hon käner sig redo .hoppas hoppas att det blir snart ! I maj är jag för gammal...
    Hej på er, samma sak för mig o min man inställt men för anadra gången denna höst... Katarina försökte trösta mig med att detta har aldrig hänt tidigare..
    Men hoppet är inte över, i dag åker vi till Riga för en donation, tro det eller ej men det gick med så kort varsel att få tag på en donator.
    Går allt som det skall så blir det insättning ons eller fred.
    Vi hade inte räknat med denna kostnad men blir det en bebis spelar det ingen roll.
    Håll tummarna på att det lyckas!
    Kram till er alla.
    Päronsplitt vad menar du med att du blir för gammal i maj?
  • inkan70
    päronsplitt skrev 2009-12-12 18:13:55 följande:
    hej inkan jag menar att jag fyller 39 , och det är ju "åldersgränsen" för att få göra äd på rmc .Lycka till i Riga !
    Hej igen Päronsplitt,
    Det räcker att du påbörjar behandlingen innan du fyller år och det har du ju "gjort" antar jag då första donationen skulle vara nu. Kolla med Katarina så slipper du känna stress över att du fyller år i maj.
    Nu skall vi snart till kliniken så spännande, håll tummarna.
    Kramar Inkan
  • inkan70
    Jenny72 skrev 2009-12-15 18:24:03 följande:
    Tack snälla "Bengalen"
    Så spännande Jenny håller tummarna för dig, själv har jag insättning av ägg i morgon i Riga.
    I går hade vi 5 mogna ägg hoppas att alla klarat sig så att det blir något till frysen.
    Kram Inkan
  • inkan70
    Jenny72 skrev 2009-12-16 15:23:39 följande:
    Lycka till alla!!!!
    Hej Jenny, hoppas att du har haft en bra jul. Hur mår du? Hur går det med din ruvning? Själv fick jag 3 ägg insatta den 16 dec har haft massor av biverkningar , hoppas att det är äggen och inte alla medeciner.
    När skall du testa?
    Kram Inkan
  • inkan70

Hej igen Jenny,
    Hoppas du mår bra och att det går bra för er.
    Jag har nu för 3 gången testat hemma, svaga streck men dock streck så jag är gravid!
    Så glada vi är och så glad jag är att vi åkte i väg till Riga.
    Går allt som det skall så blir det en plats till på RMC i vår, då vi inte behöver den.
    Jag hoppas att det blir många RMC bebisar 2010 lycka till alla och
    GOTT NYTT ÅR!

• inkan70

Hej Jenny,
    Så synd, men det är fortfarande tidigt och jag har läst att många som testat negativt tidigt sen några dagar senare testat positivt. Har du fått din mens än?
    Testerna jag tog hemma visade väldigt svagt plus .
    Hoppet är ju det sista som dör...
    2010 är ett långt år.
    Kram Inkan

• inkan70

Hej Jenny,
    Vad gulligt att du tänker på mig.
    Allt går bra än så länge, mår lite kymigt, rätt snurrig hela dagarna och måste äta hela tiden annars mår jag illa. Det ser ut som att jag är i 5 månaden..
    Går nu in i vecka 7 och nästa tisdag skall vi göra ett VUL.
    Var hos min gyn på cura i torsdags då vi skulle göra vårt första VUL, men han tyckte det var lite tidigt, så "vuxet" bestämde vi oss för att vänta.
    Lite synd på ett sätt då vi är väldigt nyfikna på hur många som fastnat.
    Vad har RMC sagt till dig, kommer ni få ett nytt försök så fort som möjligt denna vår?
    Kramar Inkan

Svar på tråden äd rmc i malmö