• päronsplitt

äd rmc i malmö

Den andra tråden är stängd så vi får fortsätta här .

Vädur82 (Visa endast)
    Tors 9 jul 13:04
    Klick: 668

Äd Rmc malmö!!
    Tänkte höra med er som har gjort äd i malmö hur lång tid ni har stått i kö??
    Står själv i kö nu!!

Lycka till alla!

Kramar Vädur82

Får se om jag kan länka den gamla tråden ..
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45435230-1.html

• Svar på tråden äd rmc i malmö
  • inkan70

Hej Jenny,

Jag är ny här väntar på att få donation nu i december.
    Så himla tråkigt för dig och din man men hoppas att du får hjälp snart igen.

Kramar Inkan

• mrseightball

Jag fick 2 ägg insatta den 21 okt. genom ÄD på rmc MAS. Vi är på vårt andra försök och väntade 6-8 månader i kö till första försöket. Tyvärr fick jag mf trots + på testet. Till det här andra försöket gick det snabbare; 5 månaders väntan.

Jenny72: Fy vad jobbigt!!! Styrkekramar till dig!

• Vädur82

Jenny72: Usch så tråkigt styrkekramar till er!!

Mrseigtball: Hade ni nån som ställde upp som korsdonator då eftersom ni bara stod i kö 6-8 månader??

• päronsplitt

Jenny : Vad ledsen jag är för er skull ! Kan bara föreställa mig hur det är att hamna i din situation ...
    Jag vågar inte hoppas på för mycket när det är min tur, bättre att vara inställd från början att det kanske inte kommer att funka.
    Innan var det ju pga mina dåliga ägg, och då tänker man att nu får jag ett ungt friskt ägg och jag kan "slappna av" och behöver inte fundera så mycket , men det är ju trots allt mycket annat som också ska klaffa ....
    Får ni fler försök eller har ni fryst in äggen ?
    Kram

• mrseightball

Jenny72: nej vi hade ingen korsdonator. Vet inte varför det gick så fort, de sa 1-2 års väntan.

• canin

Hej

Mrseigtball: Satte de in två ägg när ni gjorde första försöket på Umas? Jag trodde inte att de satte in fler än ett ägg vid ädbehandlingar... Trist att det inte blev något, håller tummarna att det ska lyckas denna gång för er!

• mrseightball

Canin: Nej de satte in 1 ägg första gången och 2 ägg nu andra gången. Tack tack! :)

Jag svarade fel person i tidigare inlägg...förlåt:(
    Vädur82: nej vi hade ingen korsdonator.

Jag gjorde grav.test i måndags; visade gravid i vecka 2-3 (aldrig gjort sånt test innan). Bl.provet som togs igår fick jag svar på idag och det var också positivt med höga hormonvärden! :)) Jag seglar runt på moln! 8 års väntan.... Nu är det bara att hoppas att allt går bra hela vägen! U-ljud 4 dec, känns långt men förhoppningsvis går det fort. Illamående och halsbränna, känns som bomull runt hjärtat!

Håller tummarna och kramar alla som kämpar!

• Vädur82

Mrseightball: Ok tack för ditt svar tycker bara det verkade som om det gick så himla snabbt för er.

GRATTIS till graviditeten så skönt o se att det är nån som lyckas. Det ger oss hopp!!

Lycka till!!
    Kram VÄdur82

• Jenny72

Grattis Mrseightball!!!!!!!
    Stor kram från mig.

• AJB

Hej!
    Nu har jag också hittat hit. Vi har stått i kö sen i maj, och inte hört ett knyst från RMC än. Man blir så trött av att vänta. Men det kanske inte är så långt kvar nu då
    Kul att ni här verka kommit en bit närmare målet iallafall

Kram AJB

Svar på tråden äd rmc i malmö