• Anonym (orolig fru)

finns de någon porr sida som heter DC??

har sett massa bre om att min man är med på någn porr sida som heter DC någon som vet vad de tär för något??

• Svar på tråden finns de någon porr sida som heter DC??
  • The Black Lady

Googla så hittar du.....

• Anonym

Dc++?

Vad får dig tro att det är en porrsida?

• Anonym

DC++??
    iså fall är det någon som har laddat upp det och din man laddar ner pooren

• Anonym (tudelu)

Men om du vet att det är en porrsida så är det en porrsida. gå in och kolla annars exakt vad det rör sig om, Du borde ha länk, andress till den eftersom du redan vet att det är en porrsida, registrera dig o kolla vad han sysslar med om du känner dig osäker eller inte litar på honom

• Mandi74

Det finns ju en som heter Darkside.se för de med lite annan läggnig, vet inte om det är den du menar.

Den brukar forkortas DS..

• Anonym (orolig fru)

okej...de va ett mail ja såg..då han mailat med flera personer och skickat bilder på sin kuk..och skriver de är jag från DC....

• Anonym

du menar inte BC = body contact?

• The Black Lady

Anonym (orolig fru) skrev 2009-10-14 15:58:58 följande:

okej...de va ett mail ja såg..då han mailat med flera personer och skickat bilder på sin kuk..och skriver de är jag från DC....
    Ok, är han smygbög?
  • Anonym

kan tillägga att det är en sida för såna som söker sex och har bilder på sina organ där uppe ( dom flesta)

• Anonym (orolig fru)

är inget av de två..har kolalt efter han
    :(

• Anonym

men dc är som jag har förståt det en sajt som dom fildelar på så där tror jag inte han har bilder på sin k*k. sen har du en sajt som heter IX

• Anonym

Vilka är det han har mailat?
    Spelra det nån roll vad dc betyder? Tycker det räcker med att ha mailar runt bilder på sin kuk...

• Mandi74

Anonym (orolig fru) skrev 2009-10-14 15:58:58 följande:

Men finns det ingen länk i mailen eller vart såg du mailen?
  • Anonym

Om han är med på nån community så borde det väl finnas mail från det stället också?

Svar på tråden finns de någon porr sida som heter DC??