• mamaleona

Bantningspiller Alli, någon som har erfarenhet?

jag är på dag 5 med alli. Tänkte på dom hela sommaren men sköt upp de hela tiden. 1 augusti slutade jag med godis o kex samt började gå på spinning o bodypump o har gått ner ca 6-7 kilo. Så åt min kompis Alli 2 veckor o cm kring midjan minskade 7cm?! Så nu har jag oxå börjat då med dom.. känns bra hittils. Man håller ju sig automatiskt lite grann pga att jag är rädd för fettdiarreer som dom säger man får om man äter för mycke fett. Men jag har inte märkt NÅNTING med toabesökena, exakt samma. Därför funderade ja nu kring om de e så att dom inte fungerar då eftersom avföringen inte ändrats?? who knows. Känns iaf bra. Köpte bara en 2 veckors kur till att börja med.... få se nu...

• mamaleona

du virrpirr - vet du hur de e med magfunktionen. Fungerar dom trotsatt man inte får lösare / fettigare avföring, att allt e som förr?? Klart de, man måste vakta på sig o tänkavad man äter. Skriver dagbok över ALLT ja stoppar i mej. Hur mycket har du gått ner på hur lång tid?

• mamaleona

virrpirr ännu - tyckte du att du fick huvudvärk i början av dom? tack att du svarat.

Svar på tråden Bantningspiller Alli, någon som har erfarenhet?