Inlägg från: Myror i brallan |Visa alla inlägg
  • Myror i brallan

GI Del2

Vill bara påminna om att somliga kvinnor som tex jag vätskar på sig massor inför mensen vilket resulterar i 1-2 kilon extra samtidigt som suget efter ngt speciellt infinner sig.
    Det går över... pepp pepp pepp!

• Myror i brallan

Pepp pepp pepp, och tummen upp gumman!!!
    söta sotnos skrev 2009-10-17 16:43:35 följande:

Hej !!!! Tack för peppen o förklaringar vad som kan hända me kroppen (typ en gång i mån) Ja jag har verkligen tagit tillmig era ord =) Så nu denna vecka så kör jag igen =) Ha det bra vänner!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Myror i brallan

Här är en till som är sjukt dålig på att dricka... och min vikt varierar 1-2 kilo under dagarna men jag räknar det som att jag gått ner när den visar ungefär samma vikt på morgonen några dagar i rad...
    Väger mig alltid innan frukost...
    Var ut på kinarestaurang och åt i går och fuskade till det med en efterrätt men har varit så duktig hela veckan så jag tog det inte så hårt. Får ta en längre promenad idag istället!
    Ha det gott alla... och kämpa på!

• Myror i brallan

Vi har gjort fruktsallad och lightglass på endel helger och nu i helgen gjorde vi toscapäron och vispadgrädde... finns mkt goda recept (i ICA's hälsokokboken) av GI karaktär...
    Tycker också som så att om man är duktig under vardagarna så måste man få unna sig lite på helgen...
    Det är ju inte precis som att stoppa i sig en påse ostbågar eller dyligt...
    Bara en liten skål fruktsallad med grädde eller en liten klick glass!
    Som min pappa alltid har sagt - Lite gott är också gott

• Myror i brallan

Jag är oxå ofta hungrig... och så tycker jag det är ok med lite kålisar till frukost då det är då man ska ha det största intaget av just dessa... sedan är det bra att snåla för man bränner ju fortfarande morgonens...
    hmmm.... lite snurrigt men klockan är dags att göra tidig kväll för jag har haft en tuff dag idag.
    Ha det bäst... kämpa på!

• Myror i brallan

Och jag har gått upp 1,5 kilo efter helgens fusk och det känns så himla trist... visst får jag skylla mig själv men aldrig trodde jag att fusket skulle resultera i en sån stor viktuppgång... ska iof ha mens om två dagar så det kan ju vara en bidragande orsak... *Deppar*

• Myror i brallan

Skriver under på det min vän!!! 15 kilo minst

arandjelina skrev 2009-10-21 20:41:53 följande:
    Jag vill så gärna gå ner 15 kg. till......suck.
  • Myror i brallan

Jag har också det problemet... att ha fantasibrist när det gäller att hitta på maträtter... blir annars himla lätt att det blir kött, smarrig sås och grönsaker

• Myror i brallan

Lax i ugnen och en fräsch grönsallad med en smarrig kall sås till!!! Yummie, kanske ett gott glas vin till... eller Cola Zero som vi dricker här Detta är vad vi ska äta på farsdag!

• Myror i brallan

JAAAAAA!!!!! Har ÄNTLIGEN kommit mig ner under 90 efter att ha stått stilla och penlad mellan 91,5 och 92,5 i flera veckor!!! Hoppas nu att jag får stanna här!!! Om jag nu sköter mig bra kanske jag kan förmå mig att gå ner något/några kilo till innan jul!? Vore så himla skönt!!!!

PEPP PEPP PEPP på oss allihopa!!! Kämpa på!!!

Svar på tråden GI Del2