Inlägg från: arandjelina |Visa alla inlägg
  • arandjelina

GI Del2

Själv har jag hållt på med fas ett sedan mitten av juli förutom att jag fuskade två veckor här mot slutet.
    Jag började igen i fredags för en vecka sedan och jag kan själv säga att jag börjar spy på ägg......

Trött är jag igen och orklös och det är inte bra iom. att jag jobbar som personlig assistent. Men jag har gått ner 14 kg. sedan mitten på juli så jag är nöjd.
    15 kg. till till sommaren hoppas jag på och sedan räcker det.....

Vad bra att tråden fortsätter , det är det bästa med detta att man kan läsa hur andra har det , hur det går , hjälpa andra om det behövs och själv få hjälp om det behövs...

Heja oss !!!!!

• arandjelina
    emmgus skrev 2009-10-16 15:10:05 följande:
    Usch har en jobbig dag idag. Sambon o jag har bråkat o har ej pratat med honom sen igår. (är hos min mamma med dottern just nu) Hon har inget gi vänligt hemma så har faktiskt ätit 2 pannkakor (visserligen utan socker men ändå) Mår riktigt kass över detta o känner mig allmänt nere, beror ju själklart mkt på läget här hemma just nu med
    Hoppas det ordnar sig för er och att du snart mår bättre.
    Lycka till!
  • arandjelina

söta sotnos skrev 2009-10-16 21:10:32 följande:

Go kväll?? Ingen som varit me om att man gått upp så hiskligt mycket bara för man fuskat lite men ändå tränat o varit ute o gått o så??? Jag är helt deppig!!! Jag skulle me vilja veta hur mycket ca man kan äta avkeso kött ost ogräddprodukter??? Kan man ta hur mycket somhellst??? Fan längtar till morgon dagen då jag ska i väg till stallet så jag får något annat att tänka på än att jag gått upp i vikt =( Mvh Malin
    85
    Det är bara att ta nya tag , ingen ide att deppa ihjäl sig.....
    Visst är det jätte jobbigt , jag vet själv hur det känns.
    Dom försvinner nog på tre , fyra dagar ska du se...
    Lycka till!!!!
  • arandjelina

Stekta ägg är helt okej att äta , ägg på alla sätt och vis...

• arandjelina