Inlägg från: mickans |Visa alla inlägg
  • mickans

GI Del2

Hej

Hoppas det är ok att jag hänger lite med er .

Jag provade gi första gången för 5 år sedan och gick då ner 30kg på 10 månader. Nu äter jag det lite till och från då kilona kryper sig på om och om igen.....he he.

Så nu är jag på hugget igen och vill gäran peppa och bli peppad själv .

Jag har en liten fråga är det någon här som vet någon sida där man kan lägga in dagens mat och få det uträknat som är gratis? Eller är det bara viktkoll som fins kanske...

Ha det fint på er

• mickans

Söta s: Vad jag har lärt mej så är det ingen fara att äta morötter ( så länge de är råa ) när du äter gi. Om man kollar rent på gi index, vad de säger kan vara faran är om du haft ett stort sockerberoende är att du kan trigga det om du äter morötter. Så skulle jag välja mellan morot och frukt så faller det på moroten. Äter själv minst en morot om dagen .

Jag tror iof att det är lite olika beroende på vilken "gi-guru" man följer för de säger jue lite olika. Själv följer jag Ola laruitzzon.....

• mickans

Har nu tränat mån, tis och har jordens träningverk i magen och höfter . tränade core boll i måndags och body balace i går. Men skönt är det .

Är det någon som har bra frukost för fas1. Kan känna att det blir mycket ägg, soppa och kesoplättar....hmmm. Fast igentligen är det väll så att man saknar bröd och flingor som gör att det käns lite enformigt...

Gjorde en riktigt god ugns omelett i söndags med salami och brie på...mumma. önskade jag hade haft lite paprika att ta till oxå

Svar på tråden GI Del2