GI Del2
Receptet finns bla. i ICAs nya rutiga... Hälsokokboken... även i GI för hela familjen av Ulrika Davidsson...
Jag började v. 31 och har ett vad med sambon att om jag lyckas gå ner till 75 innan 1juni-10 så stundar bröllop! Morot som heter duga va!?
Syndade ikväll och drack the med honung i och så 3(!!!) morotbröds bitar till... ångrar mig lite men syndigt gott var det!
Har önskat oss en motionscykel i julklapp, annars så investerar vi i en själv. En som går TYST så man kan cykla medan man ser på TV. Jag som älskar Hem till gården får ju då en timma gratis motion varje vardag
Nu var det lugnt här inne... har stannat av i viktminskningen igen men har inte varit så strikt i veckan så det har sina förklaringar... jag har iaf inte ökat! Man får vara glad för det lilla...
Söta sotnos... hur gick vägningen?
Jag åt grillad kycklingfile, grönsallad och en liten klick potatissallad... sååååå gott!
Igår kväll og jag fram min Wii fit bräda och tränade lite och ta mig tusan har jag inte träningsvärk idag.-)
La bort brädan när jag blev gravid då jag fick jätte mkt problem med fogarna, men nu är lillan snart 10 mån. så nu var det dags... kul kul kul... fick en liten nytändning på viktminsknings fronten
Jag måste ner till 89.9.. och då har jag tappat 10 kilo... har varit ner dit tre ggr. men ligger som du nu på 90,8 och pendlar där +-1kilo...
Väntar och längtar innerligt till snön kommer så jag kan ta fram mina längdskidor och börja åka lite...
Jag äter inte flingor till min yoghurt eftersom jag äter en skiva bröd till istället... känns lite lyxigare med en smarrig macka än lite flingor...
Förövrigt har jag stannat av igen vad gäller vikten, dock har jag ju syndat i helgen som var med Kinarestaurangs besök (pappa bjöd ut oss) och allmänt advents fika... dock har vi hittat en glögg utan tillsatt socker
Har tagit fram min Wii Fit bräda och tränar nu på den när tillfälle ges... Har satt ett mål på att tappa 2,5 kilo till innan jul... hmmm, blir mkt träning nu
Ha en skön helg! Nu väntar julmarknad för mig och mina små tjejer....
Står fortfarande still men känner att jag får vara nöjd så länge jag inte ökar!
Ska försöka vara duktig fram till jul med start på söndag då vi har kalas nu fre och lö.
Sedan blir det till att vara duktig fram till nyår och såklart får man köra en rivstart efter nyår så man börjar nya året med att tappa ett eller två kilo. Det hade väl inte varit så tokigt!?
Ha det bäst alla! Pepp pepp pepp!!!!
Har bakat dinkel lussekatter och peppisar och så GOOODA!!! Mums.. längtar till Jul... inte så svårt att äta rätt på julbordet,, om man dissar potatisen och brödet kan man njuta rätt bra!
Jag kör nog ungefär som du... håller jag vikten över jul blir jag överlycklig ![]()
Hej på er! Nu tar jag nya tag för att sätta lite fart på viktminskningen... har ju varit lite si och så med kosten, dock har jag INTE lagt på mig nåt under jul och nyår så det får man ju vara glad för! Nu siktar jag på minus 10 kg till... men helst minus 15 innan sommaren...