vill inte skapa ett liv å sen ändra mig!
Om du är inne i en depression, ta isf tag i den först. När vi är deprimerade så tenderar vi att tänka ganska vrängt om livets mening och allt det där. Fixa det först innan du tar ett beslut om vem du vill leva med.
Att killen blir som en kompis till slut har ju att göra med om man kan hålla lågan tänd i ett förhållande. Kompis är det ju bra att vara med den man ska leva ett helt liv med, annars klarar man ju inte av det skulle jag tro. Men sexet får ju inte försvinna, då blir det ju ett annat sorts förhållande. Jag antar oxå att det lika gärna kan bli som att leva med en kompis om du väljer att leva med en tjej, det är ju samma princip där oxå.
Jag har levt snart 14 år med min kille och har under de senaste fem åren insett att jag oxå dras till tjejer. Jag älskar min kille och skulle ALDRIG dumpa honom för det. Däremot hamnar man ju i ett nytt dilemma liksom, men vi har löst det tillsammans och det gör att jag älskar honom ännu mer. Det är just därför jag valt att fortsätta mitt liv med honom. Man väljer ju partner av så många olika anledningar, inte bara vad man kände när man först träffades utan oxå hur man tar itu med livets påfrestningar.
Lite tankar som jag fick när jag läste TS inlägg.
Lycka till!