Inlägg från: Anonym (jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag)

vill inte skapa ett liv å sen ändra mig!

tack för att ni svarar, skönt att höra från någon son är lite äldre. Och som kanske är lite lik mig.

Känns som jag börjar bli lite på bättringsvägen.
    Var hos en psykolog idag och prata, och hon sa att jag hade fått tvångstankar om detta. Och det är dom jga måste få bort så jag kan njuta av mitt liv istället för att tänka på vad som kan hända i framtiden. För denna tvångstanke får mig ingte att må bra. Det är ingte mitt förhållande till honom som är dåligt eller att jag inte har någon lust till han. Utan det är min rädsla som jag har.

Så jag vet inte om jag är bi eller hetero. Det kan jag bara bestämma. Men jag kan inyte göra det just nu.

Jag känner att jah heller aldrig skulle vilja byta ut denna underbara kille som jag har..:)

Det där med att man bara blir vänner rädslan har jag nog bara på grund av mitt första förhållande. Där dog sexet ut pågrund av olika anledningar. Det behöver ingte betyda att det gör det här med.
    Men man funkar ju så, att har en sak hänt kan det säkert hända igen å så bygger man upp en rädsla för det med.

Har kommit på att jag är rädd för mycket.

• Anonym (jag)

jaa, det kan nog inte skada att prata med en pyskolog. Är det så att jag är bi, vill jag lära mig att acceptera det. för det känns som att jag kanske är det, eftersom jag har så mycket funderingar kring det. Men vill inte vara rädd för det.

Svar på tråden vill inte skapa ett liv å sen ändra mig!