Inlägg från: Idapida83 |Visa alla inlägg
  • Idapida83

Vi Undersköterskor!

Hejsan! Jag är med uska:) Har jobbat på äldreboende, inom psyk och missbruk och nu i sommar ska jag jobba på förlossningen:) Drömjobbet för mig!

• Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-05-30 23:15:44 följande:
    Jaa. På ons får jag svar. Jag sökte också jobb på förlossningen. :) arbetsintervjun gick bra, nu är de ju bara svaret som fattas. ;)
    Hoppas du får svaret du vill ha:) Men känns det bra efter en intervju så har man oftast gjort ett bra intryck!
  • Idapida83
    Tant Groda skrev 2011-05-31 09:00:51 följande:
    idapida: Själv ska jag vara på IVA i sommar och det är för mig drömjobbet. Ska bli super roligt
    Vad roligt! Du får nog vara med om spännande upplevelser:)
  • Idapida83
    Tant Groda skrev 2011-06-01 08:37:11 följande:
    idapida: Ja det kommer jag med all säkerhet. Tycker dock att det känns riktigt skumt att få vara ny och att lämna min vanliga avd. Men det är endast nyttigt
    Jag visst är det skumt att vara ny:) Men det kommer bli kanonbra tror jag!
  • Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-05-30 23:15:44 följande:
    Jaa. På ons får jag svar. Jag sökte också jobb på förlossningen. :) arbetsintervjun gick bra, nu är de ju bara svaret som fattas. ;)
    Jag var inne på din presentation:) Såg att du bodde i Örebro! Det är på USÖ jag ska jobba och jag antar att du sökte där?! Då kanske vi blir kollegor i sommar:)
  • Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-06-01 11:35:02 följande:
    Idapida83: jaa, det var ju på USÖ jag sökte. Jag håller just nu alla tummar på att jag får det. Grattis till dig ! Har du jobbat på förlossningen innan ?
    Jag hoppas verkligen du får det! Jag grät när jag fick jobbet:) Så glad blev jag! Jag har inte jobbat på förlossning innan så det blir en ny erfarenhet:)
  • Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-06-01 13:20:36 följande:
    Idapida83: ja, tro mig, det kommer jag också att göra ! Bara att hålla tummarna nu !
    Jag håller mina tummar för dig!
  • Idapida83

Tvåbarnsmamma: Hur går det? Har du hört nå mer om jobbet?!

• Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-06-03 20:14:08 följande:
    Jaa, jag kunde inte hålla mig så jag ringde upp henne idag. På henne lät de som om jag skulle få timvik. Hon ringde mina referenser idag, men på tisdag återkommer hon med ett ''klart'' besked. Hon sa att jag inte skulle vara orolig då ja nämnde till henne att jag vart nervös hela veckan, då hon behövde en extra. jag tar det positivt, men jag väntar med att bli överlycklig till jag får allt helt bekräftat.
    Vad bra! uppdatera på tisdag vad det slutgiltiga svaret blev:)
  • Idapida83

Tvåbarnsmamman: Är du överlycklig nu?! Fick du jobbet på förlossningen?

• Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-06-07 21:13:43 följande:
    Jag måste säga att hon är väldigt dålig på att höra av sig ! Men jag ville inte ringa o stressa idag då det vart helg o röd dag, men ringer hon inte imorgon innan kl14 så ringer jag upp. Detta känns ju hopplöst...!
    Det kan ju helt enkelt vara så att hon blivit sjuk och inte är på jobbet. Hon ringer nog den här veckan iallafall. Du måste ju få ett svar oavsett!
  • Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-06-08 11:37:42 följande:
    Imorgon börjar jag jobba som timvikarie på förlossningen !! Gissa om jag är glad !?
    Å vad roligt!!! GRATTIS till drömjobbet!!
  • Idapida83
    Fantastic 4 skrev 2011-06-08 11:44:53 följande:
    Hej!!
    Jag har jobbat som uska sen -96, 13 år på äldreboende och nu sista året inom plastikkirurgi!!! Jag stormtrivs där jag jobbar nu, bättre arbetsplats kan man nog inte ha!!!
    Ja det måste vara roligt att se alla omvandlingar:)
  • Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-06-08 13:51:22 följande:
    Tack idapida83 ! Vi syns väl ?
    Det lär vi garanterat göra:) Verkar det vara bra där då? Jag ska in på introduktionsmöte på torsdag:)
  • Idapida83

Bra skor ska jag komma ihåg:) Då ses vi på torsdag!

Svar på tråden Vi Undersköterskor!