• hundpuss

Om du bajsar, städa efter dig!!!

Jag vet att det är naturligt, alla bajsar.
    Men om du bajsar hemma hos någon annan, kan du spola en extra gång och städa efter dig med toaborsten!?!?

Är det svårt? Stänger du locket innan du spolar? Kollar du inte så det är rent när du går därifrån??

Vad är det för fel på folk som bajsar hemma hos andra och inte städar efter sig?

Folk får gärna bajsa i min toalett, sålänge de har vett att förstå varför människan uppfann toalettborsten.

Irriterande är bara förnamnet, snarare äckligt!!!!

• Svar på tråden Om du bajsar, städa efter dig!!!
  • Anatha

Säg till den som gör det istället för att skriva av dig här.

• Gräddis

Da far du har rengoringsmedel tillgangligt ocksa, annars blir toaborsten inte sarskilt frasch efter ett tag. Tips: satt upp en lapp

"Din mamma bajsar inte har!"

• hundpuss

Nu stod där både Ajax och toaborste precis bredvid toan eftersom jag precis städat o inte hunnit plocka undan än,
    jag känner inte personen i fråga så väl (sambons vän) och han är inte här nu,
    men jag undrar hur man tänker.

Jag hade tyckt att det var pinsamt om någon hittade mitt bajs i toan.
    Jag försöker alltid dölja det så gott det går när jag skiter hos andra, typ sprayar lite hårspray efteråt.

Är jag ensam om det?

• Gräddis

Det ar svart att lara folk toa-hyfs. Kanske denna lapp skulle hjalpa?

Du far garna bajsa i var toa men var snall:
    1. Spola
    2. Stada bort bajsrester
    3. Stang locket
    4. Tvatta handerna

• hundpuss
    Gräddeline skrev 2009-10-15 16:02:37 följande:
    Det ar svart att lara folk toa-hyfs. Kanske denna lapp skulle hjalpa?Du far garna bajsa i var toa men var snall:1. Spola2. Stada bort bajsrester3. Stang locket4. Tvatta handerna
    Den var bra! Den ska jag sätta upp lagom till nästa fest!
  • köttbullelydnad

Jag skulle skämmas ihjäl om jag lämnade kvar "rester" efter mig...

• Användarnamn är för mesar

En gång när ett ONS hade gått hem på morgonen så upptäckte jag en stor fet flytande skitkorv i min toa.

Efter det har jag bara kört bortamatcher.

• hundpuss

Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-15 16:06:02 följande:

En gång när ett ONS hade gått hem på morgonen så upptäckte jag en stor fet flytande skitkorv i min toa. Efter det har jag bara kört bortamatcher.

Lätt det bästa jag läst på evigheter! Tack för dagens garv!
  • Gräddis
    Vision400 skrev 2009-10-15 16:03:40 följande:
    Den var bra! Den ska jag sätta upp lagom till nästa fest!
    Tycker jag Det far folk att tanka efter lite extra. Kanske mest ar killar som gor sahar? Nar vi har gaster sa ar ALLTID toalocket och toasitsen uppfallda i slutet av kvallen. Inte sarskilt trevligt att se ratt ner i toan och dessutom se massa kissrester pa ringen *urk*
  • Gräddis

Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-15 16:06:02 följande:

En gång när ett ONS hade gått hem på morgonen så upptäckte jag en stor fet flytande skitkorv i min toa. Efter det har jag bara kört bortamatcher.
    HAHAHA darfor det bara blev ett ONS kanske
Svar på tråden Om du bajsar, städa efter dig!!!