• hundpuss

Om du bajsar, städa efter dig!!!

Jag vet att det är naturligt, alla bajsar.
    Men om du bajsar hemma hos någon annan, kan du spola en extra gång och städa efter dig med toaborsten!?!?

Är det svårt? Stänger du locket innan du spolar? Kollar du inte så det är rent när du går därifrån??

Vad är det för fel på folk som bajsar hemma hos andra och inte städar efter sig?

Folk får gärna bajsa i min toalett, sålänge de har vett att förstå varför människan uppfann toalettborsten.

Irriterande är bara förnamnet, snarare äckligt!!!!

• Svar på tråden Om du bajsar, städa efter dig!!!
  • Användarnamn är för mesar
    Vision400 skrev 2009-10-15 16:00:03 följande:
    Nu stod där både Ajax och toaborste precis bredvid toan eftersom jag precis städat o inte hunnit plocka undan än, jag känner inte personen i fråga så väl (sambons vän) och han är inte här nu, men jag undrar hur man tänker. Jag hade tyckt att det var pinsamt om någon hittade mitt bajs i toan. Jag försöker alltid dölja det så gott det går när jag skiter hos andra, typ sprayar lite hårspray efteråt. Är jag ensam om det?
    Men det värsta är ju om du har många gäster, sen går en in och skiter och lämnar rester efter sig, sen går nästa gäst in efter ett tag och ser det. Då kanske de tror att värdinnan glömt tvätta toan Fan va elakt att göra så!

Hur ska man tolka en kvarlämnad skitkorv? Att det var så kass eller?

• Gräddis

Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-15 16:08:43 följande:

Men det värsta är ju om du har många gäster, sen går en in och skiter och lämnar rester efter sig, sen går nästa gäst in efter ett tag och ser det. Då kanske de tror att värdinnan glömt tvätta toan Fan va elakt att göra så!
    haha tror du att de gor det av elakhet? Men jag forstar vad du menar. Tankloshet skulle jag nog snarare skylla pa iofs.
  • Gräddis

Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-15 16:10:02 följande:

Hur ska man tolka en kvarlämnad skitkorv? Att det var så kass eller?
    Eller sa var han en riktig alfa-hane som markerade sitt revir?
  • hundpuss
    Gräddeline skrev 2009-10-15 16:10:45 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-15 16:10:02 följande:
    Eller sa var han en riktig alfa-hane som markerade sitt revir?
    Får man slå ner honom på rygg då? För att visa vem som är the pack leader menar jag?
  • hundpuss

Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-15 16:08:43 följande:

Vi hade fest en gång, då gick jag in i vardagsrummet och sa:
    "Den som vet med sig att denne varit på konferens får gärna städa efter sig".

Artigt men rakt på sak. Toan blev städad, men än idag vet jag inte vem det var.

Jag ska installera en övervakningskamera på min toa.

Eller ett bajslarm. Om toaletten känner av skit samtidigt som någon försöker låsa upp dörren så börjar det tjuta så innihelvete.

• Mynta
    köttbullelydnad skrev 2009-10-15 16:05:08 följande:
    Jag skulle skämmas ihjäl om jag lämnade kvar "rester" efter mig...
    Jag med! Är skitnoga (höhö) med att kolla att toaletten är ren innan jag tvättar händerna och går ut.
  • Gräddis

Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-15 16:16:21 följande:

Eller ett bajslarm. Om toaletten känner av skit samtidigt som någon försöker låsa upp dörren så börjar det tjuta så innihelvete.
    hahha snacka om pinsamt
  • köttbullelydnad
    Mynta skrev 2009-10-15 16:19:15 följande:
    Jag med! Är skitnoga (höhö) med att kolla att toaletten är ren innan jag tvättar händerna och går ut.
  • hundpuss

Det jag förundras mest över är att vi alla är vuxna människor.

Är det för svårt? Är det ren lathet? Förstår man inte bättre? Bryr man sig inte?

Jag kräks nästan när jag måste städa toaletten efter andra, och då har jag ändå bytat fler blöjor än jag kan räkna till, men man tycker ju ändå att en vuxen borde kunna städa efter sig själv.

Eller är vissa människor helt enkelt korkade? Det kanske är där det ligger, vissa är dumma i huvudet?

Vision400 skrev 2009-10-15 18:23:09 följande:
    Eller är vissa människor helt enkelt korkade? Det kanske är där det ligger, vissa är dumma i huvudet?
    Menar du att det kommer som en överraskning?
Svar på tråden Om du bajsar, städa efter dig!!!