Inlägg från: virre85 |Visa alla inlägg
  • virre85

    BF januari - magen växer

    Trolltoka: Jag tror flicka.
    MAlin, coola bilder hiihi

    Jag ska ta bilder ivkäll tänkte jag är så himla dålig på det nu på senaste. Praktiserar ju till kl 22 nästan varje dag blir lite sliten då=)

  • virre85

    Ja hehe börjar känna mig lite gravid
    Ellen 20 skrev 2009-10-21 09:38:28 följande:


    wow din mage börjar bli rund o stor nu.. hehe jag går in i v. 29 på fre.. vet inte om ja knäpper nå kort men ja ska försöka i alla fall..
  • virre85

    Åh vad fina magarna är på er!!

    Det är en som redan har fött i min andra tråd, i v 24+4. Man blir lite skakis att det redan finns de som föder.

  • virre85

    När jag äntligen tagit ett kort så går det inte att lägga in det. Jag har förminskat det som jag alltid gjort och när jag ska ladda upp det ser jag kortet men så fort det ligger i mitt galleri blir det bara ett rött kryss.. varför??? Dumma data.

  • virre85

    Så det funkade när jag la den i starka bilder, skumt. Här kommer den i allafall,
    v 33 (32+0) Alla säger att den sjunkt jätte mycket, men sist gång låg hon medhuvudet uppåt. Förhoppningsvis ligger hon neråt nu på måndag när jag ska till bm. Det är ingen som tror att jag går hela tiden ut, men lärare som jobbat på förlossning som sköterska sa att hon blir förvånad om jag går tiden fullt ut.. Läskigt.

    www.familjeliv.se/hem/virre85/gallery/php9qb1g6.jpg

  • virre85

    Tack, tack..
    Alla ni andra har oxå fin fina magar, snart har vi inte magarna kvar.. inte så spända i allafall

  • virre85

    Jag väger nu 92 kg det är 15 kg uppgång denna graviditet men jag hade ju 10kg från förra kvar så jag ligger väldigt mycket på plus. Vill väga runt 67-69 kg när jag är klar, men jag e så lat att jag orkar ju inte träna.

  • virre85
    Theannapanna skrev 2009-12-01 13:20:48 följande:
    Hur lång är du ungefär? Det är runt där jag helst skulle vilja ligga också...
    176 cm
  • virre85

    Jag vägde in mig på 67 kg i v 11 med sonen, gick upp 25 kg. Denna gången började jag på 77 kg. Men jag skyller min uppgång på att jag faktiskt slutat röka på båda graviditeterna när jag fått plus Kan ju säga att de är därför iallafall haha

  • virre85

    Licens To Kiss skrev 2009-12-27 11:25:39 följande:


    Tjusig ju!Jag har gått upp 25 kilo  Kommer ha en del och bränna efter förlossningen.
    Tack
    Jag gick upp 25 kg med sonen, vägde då 92 när jag åkte till bb. Denna gången hade jag 10 kg kvar av den vikten när jag blev gravid så det känns inte alls kul. Men det e la bara att bita i det sura äpplet och skaffa sig gym kort efter detta haha
  • virre85
    Theannapanna skrev 2009-12-27 11:28:39 följande:
    Fin mage!!! Dina bristningar har inte "krypit" lika långt som mina än i alla fall o du är längre gången än jag. Vecka 37+2 fick jag min son sist Jag vägde också 20 kg då!Jag hade gått upp 8 kg i onsdags då jag var hos BM men jag tror att det krypit på 2 till på bara den tiden som gått sen dess :-O
    Tack, ja nu får hon gärna komma när hon vill. Eller direkt efter nyår ialafall
    Jag hoppas bristningarna stannar där de e, vet att de e löjligt att gnälla när man får något så underbart som ett barn men va faan jag e 24 år och har alltid haft platt mage och riktigt vältränad. Men men va gör man inte för de små liven
  • virre85

    BF 13 Januari skrev 2009-12-27 18:23:43 följande:


    Ellen 20 skrev 2009-12-27 13:29:22 följande:
    Hej!Ja det börjar bli spännande nu..Jag har en hel del förvärkar och ilningar/tryck mellan benen *kniiiper*,men som tur blir de bättre med hjälp utav en alvedon *tack gode gud* Och min nya bästa vän, "vete-kudden"! :)Har du börjat känna något än också?
    Vi ska ha samtidigt Jag har jätte mycket tryck ner i tappen oxå, i morse fick jag krypa runt för när jag ståd upp kändes det som hela huvudet skulle åka ut haha.
    Har börjat få "mensvärk" de senaste dagarna, men det ska då inte komma bebis fören efter nyår har vi bestämt
    Gubben är rädd att det ska hända i morgon, han ska ju på rekord matchen mellan frölunda och färjestad
  • virre85

    BF 13 Januari skrev 2009-12-27 19:56:22 följande:


    Mensvärk..jovars, ryggen värker minst sagt en del.Jag tyckte att jag kände en hand ute igår kväll, konstig känsla man får då :D :DSkönt med fler osm kniiper nu :)Min karl ska se dn på TV:n, han är portförbjuden att fara iväg just nu :D
    Haha min vann två biljetter, så han tar med min syrra. Det värsta är att de e ju färjestadsfans, jag e ju frölundare haha. Känns rätt okey att låta honom gå, det handlar ju bara om 3-4 timmar han e borta och jag har syrrans man hemma hos mig
  • virre85

    Gud va fina magar alla har!!!!
    Jag hade sf mått 36 när jag var hos bm den 14 dec, jag var då i v 35+4 tror jag

  • virre85

    Va fina magar ni har!!!
    Jag har verkligen fått massa mer bristningar nu {#lang_emotions_frown}
    10 dagar kvar och jag väger 97 kg inte roligt alls


    Elias 071103 får snart en lillasyster Bf 13 Januari
Svar på tråden BF januari - magen växer