Inlägg från: LissAnna |Visa alla inlägg
  • LissAnna
    Daggdroppen skrev 2009-10-16 16:33:10 följande:
    Fy så jag skäms än över att jag inte uppdaterade och gjorde en ny tråd i tid Jag har ju gjort det förut så alla kanske antog att jag skulle minnas det nu? Men jag TÄNKTE på det för inte så länge sedan... Hoppas alla hittar hit, man tycker ju att folk kanske kan lista ut att tråden ligger under samma kategori (medlemsgrupper hobby) som den förra. Och där är det ju inte så många...
    De kommer att hitta hit.
  • LissAnna
    Gummsan82 skrev 2009-10-26 15:20:43 följande:
    Ska ner till tandläkaren med Lucas vid kl 16... han klängde på en stege ute och har på nått slagit i tänderna, de två övre framtänderna, så att det är små sprickor i dem...  det ser väldigt konstigt ut. Maken som inte brukar reagera på småsaker tycker heller inte att det ser så bra ut. Hoppas det inte är så farligt och att tänderna klarar sig tills han tappar dem på "naturlig" väg... Gillar inte tand-olyckor...
    Hoppas att det gick bra idag.{#lang_emotions_flower}
  • LissAnna
    Videli skrev 2009-11-01 12:10:44 följande:
    Hej hej, ska läsa tillbaka lite.. vet att det är omöjligt när man är inne så lite. Men måste se vad ni har haft för er. Ska få min oljejacka av min man nu, men vet inte vad jag ska välja för färg. Klassiska gröna eller sugen på en svart. HJÄLP?
    De är snygga båda tycker jag. Men JAG hade nog tagit svart.
  • LissAnna
    Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2010-01-04 00:50:51 följande:
    Hej! Du, vad bra att du påminde mig om det!! Har varit så upptagen med allt som man ska lära sig om bloggningen, att jag glömt bort att berätta om mitt förslag. Är ju som sagt ingen dataexpert, så bloggen tar ganska mycket tid, men det är ju så himla roligt. Hade jag vetat att detta var så kul, hade jag börjat blogga för länge sedan. Senast jag skrev dagbok var när jag bodde i Frankrike, som tonåring.  Men nu till sak!                                      INREDNINGSTRÄFF!! Titta i min blogg, ganska högt upp till höger.   En rubrik där heter "INREDNINGSTRÄFFAR" och där kan man maila mig så samordnar jag en träff. Min tanke med detta var, att det först och främst skulle gälla de som läser Vita Hem tråden och Lantliga tråden. Om man skriver ofta, bara skriver ibland eller bara läser våra inlägg, skulle inte spela någon roll. Det viktigaste är att man är kär i den vita stilen. Jag tror ju inte att vi blir för många i alla fall. Ingen har mailat än så länge. Alltid är det ju några som får sjuka barn, får förhinder på annat sätt o.s.v. Det vore ju såå kul att ses! Vad tycker ni om detta? Vilka vill vara med? Natti, natti! Kram Fröken Vit.     
    Kul med en träff.
  • LissAnna
    Anton2005 skrev 2010-01-06 20:13:48 följande:
    Gonatt! Kanske att man är lite galen. Nu har jag bytt plats på alla möbler i 3 rum på bottenvåningen. Jag var ju sååå nöjd när jag gjorde om vårt tidigare vardagsrum till matsal men nu tycker jag inte att sofforna passar i de små rummen och flyttar runt allt igen. Usch va man är jobbig på det sättet. Nu har jag en miljard saker att plocka med här och vet ändå inte om jag är nöjd. Möblerar ni om ofta?
    Åh, det där känner jag igen. Jag höll på mycket förr. Man blev nästan tokig.
    Men nu händer det nästan aldrig. Det blir mest att jag flyttar småsaker och textilier.
Svar på tråden Vita hem