Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita hem

Heej!

SÅ paff jag blev när den andra tråden var stängd...vi som brukar ha så bra koll och ha en ny, med hänvisning och allt...Nåväl, här är jag !

Versan: Vad gullig och omtänksam du är. Du prickade nog in alla som behövde en extra puff!

Jag skickar länken till några så de hittar...

• 13 år emellan

Jag skickade till tre personer...nu vågar jag inte fler annars kanske de stänger av mig före spam...

• 13 år emellan

Ops, jag skrev samma sak till tre personer....räcker det med att formulera sig lite annorlunda menar du?

• 13 år emellan
    Videli skrev 2009-10-16 09:41:05 följande:
    Fy bubblan vad snällt 13 år Är så glad att tråden lever vidare fast jag inte är så aktiv. Men hoppas få lite mer tid för mitt hem snart.Idag ska jag i alla fall åka till Åhléns och köpa lite flera vita trasmattor.
    Äsch, det var väl inget...
  • 13 år emellan

Man kan puffa så att folk ser den också...

• 13 år emellan
    Anton2005 skrev 2009-10-16 22:22:53 följande:
    Ja vi fick tips från bvc om 5 min metoden o jag har inte heller gillat att barnen ska skrika sig till sömns men nu är jag beredd att prova allt. De här nätterna påverkar hela familjen o just nu känns allt rätt tungt. Vi fick kallelse till en läkartid 2 nov...känns ganska långt tills dess med tanke på att man aldrig får sova. Har ni varit uppe på nätterna och kört det här med 5 min eller är det bara när han ska lägga för kvällen?
    Anton:
    Vi har också kört med 5-minuters-metoden. Jag läste och sökte info på nätet och testade. Min väninna garanterade resultat inom en vecka. Det tog oss tre dagar.
    Nu har vi en mycket lugnare och gladare familj för alla får sova
  • 13 år emellan
    versan skrev 2009-10-19 09:50:18 följande:
    VAAAA! HAR DIN ANDERS samma problem som min. hmmm.... Kan det ha med namnet deras att göra!!!  
    Nej, David vet inte ens var de nya soppåsarna ligger...Han heter inte Anders...fast då kanske han hade vetat det
  • 13 år emellan
    Gummsan82 skrev 2009-10-22 19:51:39 följande:
    Jag undrar om det är någon som vet vart man får tag i tjocka stumpbyxor, typ kalasbyxor? Hittade ett par i Ullared förra vintern men de är lite för korta i benen och de går hemskt långt upp på magen, som om de vore gjorde för gravida. Vill inte ha med ull eller så i, hade ett par men efter en kvart i dem så fick jag panik!Tips emottages tacksamt!
    Kappahl har flera snygga...ska själv satsa påett par av deras grå i år...
  • 13 år emellan
    numberone skrev 2009-10-21 16:59:50 följande:
    Idag ska vi på föräldramöte för första gången.. känns lite spännande¨å jäkligt vuxet, mer vuxet än jag känner mig....
    Hahaha...Jag fick ju min första redan som 20-åring men jag minns det ändå. Fats flest vuxenpoäng kändes det som om jag fick när jag tog kökortet (då var jag 30 år)
Svar på tråden Vita hem