Inlägg från: Prinsessan Leia |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Leia

Miss Goldie, vart bor du?
    Jag ska sälja min vita 3 sits ektorp...enbart pga att vi ska ha en hörnsoffa i ektorp istl, har schäflong (?) och pall till oxå. Köpte de i somras...lr strax efter (minnet sviker)

• Prinsessan Leia

Jag hejar på TOVE!!!
    men Erik och Mariette är riktigt grym
    Erika tror jag hon heter tycker hon är så lik Avril och vill gärna höra henne sjunga en av hennes låtar
    Annars sitter jag här
    UTTRÅKAD!!!
    inget pyssel, måste vara tyst
    Barnen sover, valpen sover
    Maken på "mansresa" (dvs tyskland)
    passade på att bära upp korgstolen jag sprayat vit, målat ngr ramar...
    nu då??
    så shopping sugen, nya butiken här hade fått in sååå mkt fint
    glutta även på lagret och GUD så jag längtar efter jul
    Men står ju i valet och kvalet där
    Vitt pynt lr rött??
    lr kanske vitt och ngt enstaka rött..hmmm
    va på ljusparty igår, nån som varit det?
    äntligen då det är vinter har doften vita snöbär kommit in igen! Den är sagolikt underbar!!!!!
    Trevlig kväll...lr natt kanske passar bättre?? småbarns föräldrar som vi är

• Prinsessan Leia

Mj82, min pappa leckerade om vårat ekbord. Sprutade det halvblankt och sen slipade det slitet. Enda nackdelen med det är att det inte tål värme så underlägg är ett måste
    Han (pappa) förklarade detta med att färg har svårt att bita in i oljade möbler...de lägger sig som ett täcke över bara

• Prinsessan Leia

OJ vad en helg går fort
    Den rusar ju...hoppas denna vecka går lika fort
    Vill hem och  ha ledigt igen!!!!
    Hunnit med massa i helgen, stor städat hela huset!
    Mamma tog källaren JUBEL!!
    Fixat en pall och letar nu hängare, tänkte barnen skulle få ngt o hänga alla sina smyken på uppe i hallen..lr om det blir ngt fint krimskrams som jag gillar
    möbleratt om mellandotterns rum och skissat på hur deras nya rum komma skall
    LÄNGTAR!!!
    nu kallar jobbet på mig
    Ha en fin dag!

• Prinsessan Leia

tänkte skriva crea diem på min sekretär (va det så nu den hette?) men vill ha något på pallen jag fann hemma i pappas lada...hmm vad..ngt vägledande för barnen typ
    att de ska tro på sig själv nått i den stilen..på svenska då..

• Prinsessan Leia

Villa, boken är kanon..kunde inte slita mig fr den. Annars gillar jag Maria Keys bäst (om det nu är så hon heter och stavar) underbara böcker med vardag och kärlek Passar mig som handsken!

Gav mig på och måla sista strykningen på ramarna. Nu är de kanon! sitter där de ska, bilderna ska bara bytas ut men de som är i nu är inte fy skam (är ju på sessorna)
    Målade pallen och började med mitt lilla ord..blev icke bra, målat över och får göra ett nytt försök i morrn
    Hatar bakslag, att det inte blir och går som jag vill gaaah
    Minns inte vem av det är som skrivit så fint nyligen är, på säng brickor och nu skåp tror jag,..kör du med pensel och färg lr penna?
    För hand lr "fuskar" du med kalkyerins papper först??

• Prinsessan Leia

morrn på er!
    tät dimma här oxå, va otäckt att köra bilen till jobbet, fick kryp köra. Blev vimsig och yr av att inte se ngt
    jobb jobb jobb
    japp så ser veckan ut
    längtar efter helg, bara mysa ner oss i sängen/soffan och njuta
    Ska inte göra ett skvatt faktist, alla är vi hemskt trötta hemma
    ingen tid alls över
    men snart landar man väl, julen närmar sig lika så min födelsedag!!

Svar på tråden Vita hem