Vita hem
Fy bubblan vad snällt 13 år
Är så glad att tråden lever vidare fast jag inte är så aktiv. Men hoppas få lite mer tid för mitt hem snart.
Idag ska jag i alla fall åka till Åhléns och köpa lite flera vita trasmattor.
Fy bubblan vad snällt 13 år
Är så glad att tråden lever vidare fast jag inte är så aktiv. Men hoppas få lite mer tid för mitt hem snart.
Idag ska jag i alla fall åka till Åhléns och köpa lite flera vita trasmattor.
Godmorgon,
Inte van att vakna så här tidigt. Men min man är på kurs idag, så idag är man solo. Ska nog försöka ta mig till några loppisar, är fortfarande på jakt efter en soffbord, han ju sälja mitt Mio bord innan jag hittade något nytt.
Liite tomt i tvrummet.
Villa N,
Är det idag ni åker till Göteborg?
Gummsan,
SÅg det på nyheterna HELT fruktansvärt, men vilken tur dom hade. Det kan gååå så fort.
Anton,
Jag har sen fjällräven, älskar den. Har iofs två st en Expedition och en Parka.
Underbara jackor, dock skulle jag vilja hitta en finjacka.
Kan du inte hitta den röda någon annastans?
Anton,
Jaha fattade det som om den röda var slut. Fint med röda vinterjackor, tyvärr passar jag inte i rött så jag är lite avis på er som gör det.
Fluffis,
Usch det där lät jätteläskigt, hoppas ni får någon hjälp och svar på era frågor om detta.
Villa N,
Skönt att vara uppe själv, är oxå själv med barnen i helgen. Ganska så skönt (hoppas inte min man läser detta nu)
Hej hej, ska läsa tillbaka lite.. vet att det är omöjligt när man är inne så lite. Men måste se vad ni har haft för er.
Ska få min oljejacka av min man nu, men vet inte vad jag ska välja för färg. Klassiska gröna eller sugen på en svart. HJÄLP?
johanna,
Ååå vad fint det blev... Vill oxå börja med vårat kök nu.
Villa Nordåker skrev 2009-11-01 13:42:36 följande:
Villa Nordåker skrev 2009-11-01 13:48:21 följande:
Villa Nordåker skrev 2009-11-01 14:40:03 följande: