Inlägg från: K a j s a s |Visa alla inlägg
  • K a j s a s

Vita hem

Hej hopp i lingonskogen!

Dyker bara rätt in nu när jag hittat nya tråden...

Numberone - Fin blogg! Kul att du är nöjd med (mina) lampor.

Här har det hänt så mycket sista tiden så jag har inte varit på FL på evigheter. Omtumlande saker som tagit all min uppmärksamhet och energi. Men jag mår bra och är lycklig.

Jag har köpt lite nya köksmöbler och matsalsmöbler (igen - jag vet)
    Har köpt nya garderober med skjutdörrar i sovrummet, underbart! Tuffat till mig lite och vågat testa en renare/modernare stil hemma igen. Trivs bra med det och känner mig nöjd. Gillar fortfarande det vita, men blandar upp med mycket svart också. Annars är färg en bristvara i mitt hem. har chockat med cerisa kuddar i soffan dock!

Står nu och tvekar om jag ska sätta upp en möstrad fondtapet på en vägg i vardagsrummet eller göra en stor tygtavla. Har sålt mitt stora vita liatorp-skåp så nu har jag en helvit naken vägg som behöver lite kärlek. Vet bara inte hur jag ska göra.

Behöver också tips på var jag kan hitta en snygg vedkorg, gärna i metall. Någon som vet vad jag menar?

• K a j s a s

Hej fluffis!!!
    Kul att se dig! Tack för inlägget i min gästbok!
    Jag behöver något större som rymmer mer ved. Så tråkigt att springa ut i kylan och hämta ved ofta...

• K a j s a s
    Daggdroppen skrev 2009-10-26 14:26:02 följande:
    Ni kan inte mura ett då?
    Ja jag kanske ska flirta lite med maken...
    DEt är nog det snyggaste alternativet
  • K a j s a s

Hej Malin!
    Är allt bra med dig?

• K a j s a s

Jag kanske hinner fota imorgon och visa... Har ju lov nu en hel vecka, så nu kan jag ju knappast skylla på tidsbrist! Fast det är klart, jag ska skriva 25 IUP:er också...

Har varit på bio ikväll, nu ska jag soooova. Och jag får sovmorgon i morgon också! *retas*

• K a j s a s

Fluffis - OJ, vilket snabbt insjuknande! Hoppas det är en snabb feertopp som försvinner lika fort som den kom!

Idag har jag letat mig halvt fördärvad efter rätt tapet till vardagsrummet. Har en stor vit vägg som ska få en fondtapet. Vill hitta på något kul, inte fega, men ändå vara säker. Svårt!

• K a j s a s

fluffis - det går att måla över en fondvägg också! Men det är just det där med att jag är så obotligt ombytlig som sätter lite käppar i hjulet för mig. Det finns så oändligt många tapeter att välja på, men tyger är svårare att hitta fina tycker jag.

• K a j s a s

I år är jag ute tidigt med julkort. Det blir faktiskt en bild på hela familjen i år. Brukar bara skicka på barnen annars, men vi fick en så fin bild där vi alla var bra för en gångs skull.

• K a j s a s

...alltså jag menar inte att jag redan skickat dem!!! Nej, alltså det är färdiggjort i datorn.

• K a j s a s

Gummsan82 - Kul med nya lampor! Undrar vem det var som sålde dem?

Svar på tråden Vita hem